"خنده بازاری" ها این بار به سراغ گرانی کاغذ و تعدیل نیرو در سینماها و تغییر کاربری آن ها به خاطر ریزش مخاطب رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه "خنده بازار" در آیتم نود درصد قادر سرمربی تیم پایتخت منحنی را به برنامه دعوت کرده بود تا به حواشی یکی از بازیکنانی که در رختکن شیشه و صندلی را شکسته بود بپردازد اما سرمربی همه چیز را انکار کرد و قادر هم از این دیوار بلند حاشا خواست سرش را به میز بکوبد و در ادامه قادر گفت ما تماشاگر نما دیده بودیم اما بازیکن نما تا حال ندیده بودیم.
در ادامه به بحث توزیع شیر رایگان در مدارس و تعلق نگرفتن این موضوع به مدارس خصوصی پرداخته شد.
در آیتم به خانه برگشتیم به معضل گرانی کاغذ پرداخته شد و یک فرد که جایزه زوبل را برای ارائه طرحی در رابطه با حل این معضل ومدیریت بحران دریافت کرده بود و میهمان این برنامه بود.
در آیتم اداره مشکل و الکی فردی به خاطر گران شدن کاغذ از یک هزار و 200 اوشلوق به 4 هزار اوشلوق و به دنبال آن قراردادش با یکی از وارد کننده های کاغذ برای حل مشکلش آمده بود و در آین آیتم به گرانی بیش از حد کاغذ و احتکار آن به وسیله برخی افراد اشاره شد.
در آیتم هشت با آوردن یکی از سینمادارها به نام سنبلی به برنامه بحث ریزش مخاطب مطرح شد و این که سینما دارها مجبور به تعدیل نیرو و تغیر کاربری سینما به مکان های دیگر شده اند موضوعاتی بود که در برنامه هشت به آن ها پرداخته شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار