شوخی خنده‌بازاری‌ها با "فرزاد فرزین"، "جواد خیابانی" و "فرزاد حسنی"

خنده‌بازاری ها این بار با "فرزاد فرزین" خواننده پاپ "جواد خیابانی" گزارشگر ورزشی "فرزاد حسنی" مجری تلویزیون و "فیزور‌ کریمی" مربی فوتبال شوخی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه خنده بازار در آیتم "به خانه برگشتیم" به بحث کلاس های بازیگری و خروجی آنها پرداخته شد و در این میان یکی از اساتید بازیگری با نام آقای "تلنگرزاده" به عنوان میزبان برنامه از فواید دیگر این کلاسها همانند نقش بازی کردن جلوی رئیس اداره تا خانم خانه گفت و در ادامه آدم‌ها را به سه دسته‌ی علاقمند به بازیگری خوانندگی و فوتبالیست شدن تقسیم کرد.
در ادامه‌ی این آیتم‌ آشپز برنامه "منگوله" برنامه تست بازیگری ادای فریاد فرزین جلال خیالاتی و فرزاد سحنی را درآورد و با این سه چهره مطرح شوخی کرد.
در ادامه در آیتم دادگاه به بحث تکالیف و مشق زیاد در زمان گذشته و تاثیرات منفی آن بر رئیس بچه‌ها پرداخته شد و معلم متهم به سیستم آموزشی اشاره کرد و گفت که سیستم آموزشی در زمان گذشته مشکل دار بوده و الان هم 6-3-3 این سیستم باید 4-4-2 باشد در آیتم نود درصد خنده بازاریها به بحث قیچی شدن مجوز پیروز حریمی پرداختند و اینکه چرا این مربی منشوری شد.
حریمی در ادامه گفت: در صورت گرفتن پنجاه نمره منفی دیگر خودم را قیچی خواهند کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار