پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي اعلام کرد: محورهای آزاد راه کرج- قزوین و تهران - کرج و آزاد راه قم - تهران و محورهای هراز - فیروزکوه و چالوس - کرج با ترافیک سنگین مواجه است.

بارش باران و گردو غبار در استان خوزستان
 * به روز رساني شده در ساعت18:30



 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  بر اساس گزارشهای واصله  بارش باران در محورهای دهشیر به ابرکوه ، شاهرود به سبزوار باعث کندی  تردد در این محورها شده است .

 *ترافیک نیمه سنگین در محور شیراز- اصفهان
 * به روز رساني شده در ساعت 15


پلیس راه و ترافیک استان شیراز گفت: ترافیک در محور شیراز- اصفهان، کازرون، شیراز-بوشهر، شیراز –بندرعباس، شیراز- فیروز آباد، شیراز عسلویه نیمه سنگین گزارش شده است.
سرهنگ احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به آمار و گزارش های مربوطه تردد شمارها، در سال جدید حدود 180 هزار خودرو نسبت به سال گذشته بیشتر وارد شهر شیراز شده است.

پلیس راه و ترافیک استان شیراز با اشاره به افزایش 31 درصدی ورود خودرو به شهر شیراز اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد خودروهای شخصی در این ایام حدود 16 درصد تصادفات جاده ای در سطح جاده های استان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

سرهنگ احمدی با تاکید بر کاهش 27 درصدی آمار مجروحان و تلفات تصریح کرد: استان شیراز 19 هزار و 71 راه دارد و حدود 8 درصد کل راه های کشور را به خود اختصاص  داده است ولی از نظر وضعیت بزرگراهی ضعیف بوده و جاده ها به صورت دو طرفه است.

پلیس راه و ترافیک استان فارس با اشاره به وجود 11 گردنه و پیچ های متعدد کوهستانی در این استان از هموطنان خواست با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز جان اعضای خانواده خود را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.



سرهنگ احمدی با تاکید بر اینکه خستگی و خواب آلودگی مهمترین عامل بروز حوادث منجر به مرگ در رانندگی است خاطر نشان کرد: در برخی از محورهای شیراز-اصفهان چندین فقره واژگونی خودرو گزارش شده است که ناشی از سرعت زیاد و خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

*ممنوعيت تردد  موتورسيكلت در تمامي جاده ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي اعلام کرد:به منظور افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه مرور وسايل نقليه، ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي ترافيكي جاده‌هاي کشور در روز چهارم فروردين ماه 1392 اعلام شد.

عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمامي آزادراهها، بزرگراه ها و جاده هاي اصلي برون شهري كشور ممنوع است.

* محور كرج-چالوس

تردد انواع تريلر،كاميون و كاميونت كماكان در محور كرج-چالوس و بالعكس ممنوع است.

- تردد انواع وسايل نقليه در محور کرج - چالوس از ساعت 12 الي ساعت 1 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

*محور هراز

تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع است.

 تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 13 الي 24 از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الي 24 از آب اسک تا رودهن به صورت يک طرفه انجام مي گيرد.

*محور فيروزکوه

 ممنوعيت تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 24 امشب از تهران به قائم شهر و بالعکس کماکان ادامه خواهد داشت.

*محورهاي سلفچگان - قم

جاده قديم كاشان - قم و جاده قديم تهران - قم- تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7 الي 24 در محورهاي فوق ممنوع است.- محور قديم قزوين –رشت- تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسد شدني تا ساعت 1 بامداد روز دوشنبه 5 فرودين ماه از قزوين به رشت و بالعكس ممنوع است.

*محورهاي اصلي استان بوشهر

تردد انواع كاميون هاي كمپرسي حامل سنگ و مصالح ساختماني تا ساعت 24 روز دوشنبه 5 فرودين ماه در محورهاي اصلي استان هاي بوشهر و اصفهان ممنوع است.

گفتني است، مركزاطلاعات وكنترل ترافيك پليس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان عزيز كشورمان مي باشد.

* ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران- قم
* به روز رساني شده در ساعت 12:30

فرمانده پلیس راه کشور گفت: محورهاي استانهای قم آزاد راه تهران- قم و خراسان رضوی محور مشهد - قوچان و مشهد - تربت حیدریه نیمه سنگین است.

سرهنگ محمد رضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ترافیک در محورهای مواصلاتی استانهای البرز، محور کرج چالوس و تهران شرق ، محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در استان مازندران محورهای چالوس- کرج  و هراز مقطعی نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به بارش باران در استانهای گیلان ، زنجان ، لرستان، کردستان، خاطر نشان کرد: در استانهای آذربایجان شرقی محور جلفا مرند و تبریز مرند، البرز محور کرج - چالوس ، کندوان و مازندران محور چالوس - کرج پل زنگوله، کردستان، محور بیجار، تهران شرق، محور هراز از محدوده امام زاده هاشم بارش برف گزارش شده است.



*محور مرزن آباد به کرج امروز  یکطرفه می شود
* به روز رساني شده در ساعت 11 صبح


پليس راه کشور از ترافيک سنگين در جاده چالوس خبرداد و گفت: بارش برف در محور کرج -چالوس (کندوان) و محور چالوس -کرج (ولي آباد ) گزارش شده است.

بر اساس اعلام پليس راهور ناجا وضعيت ترافيکي جاده هاي کشور تا ساعت "11 صبح" يکشنبه "4 فروردين ماه" بدين شرح است:

در استانهاي البرز محور کرج - چالوس (کندوان) و مازندران محور چالوس - کرج (ولي آباد) بارش برف و در استانهاي آذربايجان غربي و شرقي ، اردبيل ، گيلان ، چهارمحال و بختياري ، رنجان و کردستان بارش باران گزارش شده است.

همچنين ترافيک در استانهاي البرز (محور کرج - چالوس) و تهران شرق محور هراز (آبعلي تا امام زاده هاشم) سنگين و در استانهاي قم (آزادراه تهران - قم) ، خراسان رضوي (محور مشهد - قوچان) ، گلستان (محور کردکوي - گرگان) نيمه سنگين و در استان مازندران (محور چالوس - کرج و هراز) مقطعي نيمه سنگين گزارش شده است.

همچنين در استانهاي آذربايجان شرقي آذربايجان غربي،  اردبيل ،گيلان ، زنجان و کردستان  بارش باران گزارش شده است.

*ممنوعيت تردد در محور کرج به چالوس
*به روز رساني شده در ساعت 10 صبح
سرهنگ رضا اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تردد از ساعت 12 ظهر امروز از کرج به چالوس ممنوع و ساعت 15 از مرزن آباد به کرج یکطرفه می شود.

معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور اظهار داشت: در استان البرز محور کرج چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره 5 ترافیک سنگین است.

وي  با اشاره به ترافیک سنگین باند شمالی محرو هراز تا امام زاده هاشم خاطر نشان کرد: ترافیک در آزاد راه تهران قم و مشهد قوچان سنگین گزارش شده است.

*بارش برف و باران در 7 استان کشور
*به
روز رساني شده در ساعت 9 صبح


جانشین فرمانده پلیس راه کشور گفت: در اکثر محورهای استان های غربی کشور بارش باران گزارش شده است.

 سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در اکثر محورهای استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، چهار محال بختیاری، زنجان، کردستان، بارش باران گزارش شده است.

جانشین فرمانده راه کشور اذعان داشت: در محور کندوان محدوده ولی آباد شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ البرزی خاطر نشان کرد: سایر محورهای های مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار است./ل
برچسب ها: برف ، جاده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار