سلامی به زیبایی اندیشیدن و تفکر، تفکری سازنده که حاصل آن عاقبت اندیشی باشد.

باشگاه خبرنگاران؛ سلام، سلامی که گفتنش مستحب است و جوابش واجب، پس زا سلام در دل زمزمه کنید سلام علیکم، آن وقت می بیبینید که چقدر با همین کلام به ظاهر ساده آرامش می گیرید.
متاسفانه زندگی های ماشینی امروز فرصت سلام و علیک ساده ار هم از انسان گرفته است مردم هم گویا به برق وصل شده اند همه دارند می دوند و من نمی دانم این ناکجا آباد کجاست؟

می خوانند و می دانند که اندیشه انسان، گفتار انسان را می سازد، گفتار انسان، رفتار او را می سازد و رفتار او سرنوشت او را می سازد و سرنوشتش به معاد ختم می شود و باز هم مردم ارزش فکر کردن را در دین اسلام می دانند که معادل 10 سال عبادت است آیا باور نمی کنید بیشترین ضربه هایی که در زندگی می خوریم علتش نیندیشیدن است البته تفکری که سازنده است و حاصل آن عاقبت اندیشی، نه این که چه بپزم؟ چه بخورم؟ چه بخرم؟ و کجا بروم؟ بلکه به این فکر کند که روز عدالت بر ظالم سخت تر است.

ظلم بر مظلوم و این که خلقت با این همه عظمت عبث و بیهوده نیست و چرا بشر شد آدم، و آدم شد انسان، و انسان برای بشر شد مقام و این انسان قرار است خلیفه خدا روی زمین باشد به گفته کسی اگر به خدا بگویند خودت را معرفی کن تو را نشان می دهد آیا اگر از تو بپرسند تو کیستی؟ می توانی خدا ار نشان دهی با آدرس خودش؟ منبع: کتاب سوره سلام/ص
برچسب ها: سلام ، اندیشیدن ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار