دانشگاه خوارزمی با دارا بودن گروه های کامپیوتر و سیستم هوشمند سومین حرکت خود را در جهت برگزاری کنفرانس های سیستم های هوشمند ایران انجام داده است

منوچهر کلار رستاتی مدیر گروه کامپیوتر فنی مهندسی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار  علمي دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه خوارزمی، بدلیل دارا بودن گروه های کامپیوتر و سیستم هوشمند و همچنین سابقه فعالیت های در این راستا،‌سومین حرکت خود را در جهت برگزاری کنفرانس ملی سیستم های هوشمند ایران انجام داده است.

وی در خصوص هدف دانشگاه خوارزمی در ایجاد توسعه سیستم های هوشمند ایران بیان کرد: دانشگاه خوارزمی با هدف توسعه علمی و صنعتی سیستم های هوشمند و شناسایی توانایی آن به برگزاری این کنفرانس پرداخته است.

کلارستاتی، با بیان فعالیت های دانشگاه خوارزمی در سطح بین المللی عنوان کرد: این دانشگاه فعالیت های در زمینه (علمی، پژوهشی، و ترویجی) در سطح بین المللی در راستای گروه مهندسی انجام داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال در این کنفرانس بیشتر به مسائل مربوط به توسعه در رابطه با علوم شناختی و داده کاوی تاکید داشته، تا آینده ای روشن برای دانشجویان رقم بزند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، هوشمند ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.