جانشین رییس پلیس راه استان خراسان رضوی گفت: اتراق در کنار محورهای ارتباطی مخاطرات بسیار به دنبال دارد و مسافرین نوروزی باید از این امر بپرهیزند.



سرهنگ ˈناصر امیاریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: برخی مسافرین برای استراحت و یا صرف غذا و صبحانه در کنار محورهای ارتباطی توقف می کنند که در صورت خارج شدن وسایل نقلیه عبوری از مسیر اصلی، تلفات و صدمات جانی برای آنان ایجاد خواهد شد.

وی خواب آلودگی، واژگونی و سرعت و سبقت نابجا را از جمله دلایل تصادفات در محورهای ارتباطی خراسان رضوی ذکر کرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست قبل از حرکت، استراحت کافی داشته باشند و در مسافتهای طولانی در بین مسیر برای مدتی در توقفگاهها، توقف و استراحت کنند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: وسایل نقلیه ای که مرتکب تخلفات حادثه ساز در محورهای ارتباطی استان شوند، به مدت سه روز در پاسگاههای پلیس راه توقیف خواهند شد.

سرهنگ امیاری افزود: هم اکنون ترافیک در محورهای ارتباطی استان خراسان رضوی روان است ولی از عصر امروز (پنجشنبه) بر حجم این ترافیک افزوده می شود.

وی گفت: ترافیک در محورهای ارتباطی این استان از جمله مسیرهای منتهی به مشهد روز چهارشنبه در آستانه سال نو افزایش یافت و از صبح پنجشنبه از حجم ترافیک کاسته شد.

او اظهار داشت: بیش از 200 گروه پلیس راه در اجرای طرح نوروزی بر روند حمل و نقل و تردد وسایل نقلیه در محورهای ارتباطی استان نظارت دارند.

وی افزود: علاوه بر آن در بخش اعظمی از محورهای ارتباطی از جمله بزرگراههای استان، دوربین های نظارتی فعال است و بر رفت و آمد خودروها نظارت می کنند./س


برچسب ها: جانشین ، رییس ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.