پلیس پاکستان روز پنجشنبه اعلام کرد بر اثر انفجار بمب در اردوگاه آوارگان در شمال غربی این کشور دست کم دوازده نفر کشته و بیست تن نفر زخمی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ منابع پلیس پاکستان گفتند این بمب حوالی دفاتر اردوگاه آوارگان جالوزای نزدیک شهر پیشاور منفجر شد.

محمد حسین رئیس پلیس محلی پاکستان گفت احتمال دارد تلفات انفجار افزایش یابد.هنوز معلوم نیست این بمب چگونه منفجر شده است. اردوگاه آوارگان جالوزای که زمانی میزبان آوارگان افغان بود اکنون پناهگاه پاکستانی های ساکن مناطق قبیله نشین شمال غربی پاکستان نزدیک مرز افغانستان ( مامن شبه نظامیان گروه طالبان و دیگر شبه نظامیان ) است.

خبرگزاری شین هوا نیز در گزارشی از اسلام آباد به نقل از رسانه های محلی اعلام کرد در انفجار بمب در اردوگاه آوارگان جالوزای در شهر نوشرا در منطقه خیبر پختونخوآ در شمال غربی پاکستان دست کم هشت نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس ، این بمب که در خودروی پارک شده ای نزدیک انبار توزیع مواد غذایی کار گذاشته شده بود ، با کنترل از راه دور منفجر شد.زخمی ها که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است به بیمارستان هایی در نوشرا و پیشاور منتقل شدند.هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است.پلیس منطقه را محاصره و تحقیقات را آغاز کرده است.

                                        آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: انفجار ، بمب ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار