نزدیک به 11400 اجرای عمومی تئاتر خیابانی در سطح کل کشور در شش ماهه اول سال 1392 به همت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی برنامه ریزی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران تئاتر؛ مدیرکل هنرهای نمایشی با اشاره به فعالیت های تئاتر خیابانی در سال جدید و شش ماهه اول سال 92 افزود: با تکمیل و نهایی شدن آئین نامه طرح استقرار گروه های تئاتر خیابانی استان ها، این آئین نامه فروردین ماه 92 به استان ها ابلاغ می شود تا قابلیت اجرایی داشته باشد. 


قادر آشنا با بیان اینکه 5000 اجرای عمومی تئاتر خیابانی در استان های کشور در شش ماهه اول سال تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: طی هماهنگی هایی که با راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عمل آمده است، 2000 تئاتر خیابانی نیز در ایستگاه های راه آهن جمهوری اسلامی در شش ماهه اول سال اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: در فروردین ماه سال 92 در 45 نقطه 5 استان مرزی (خوزستان، کردستان، ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی) 1392 تئاتر خیابانی در فروردین و ایام نوروز خواهیم داشت. بدین ترتیب تمامی زائران و مشتاقانی که از مناطق جنگی بازدید می کنند و استان هایی که پذیرای مهمانان نوروزی هستند، روزانه شاهد 92 اجرای تئاتر خیابانی خواهند بود.
قادر آشنا، با بیان اینکه امسال، بهار تئاتر با تئاتر خیابانی در عرصه نمایش، آغاز شده است، تصریح کرد: امسال با اجراهای عمومی تئاتر خیابانی به استقبال بهار طبیعت می رویم. نزدیک به 11400 اجرای عمومی تئاتر خیابانی در سطح کل کشور در شش ماهه اول سال 1392 به همت دفتر تئاتر خیابانی مرکز هنرهای نمایشی برنامه ریزی شده است. این اتفاق بی نظیری است که در طول تاریخ تئاتر ایران سابقه نداشته و من به همکاران دفتر تئاتر خیابانی و تمامی دست اندرکاران تئاتر خیابانی که با این توانمندی به میدان آمدند تا اثبات کنند تئاتر خیابانی قابلیت های بیشماری برای جذب مخاطب دارد، تبریک می گویم./ص
برچسب ها: مدیرکل ، هنر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار