امروز كجا بريم پيشنهاد راه بلد باشگاه خبرنگاران به شما براي يك سفره يك روزه آبشاركمرد هست.

امروز كجا بريم پيشنهاد راه بلد باشگاه خبرنگاران به شما براي يك سفره يك روزه آبشاركمرد هست.
 
دسترسي به اين آبشار زيبا و بزرگ از طريق جاده هراز امكارن پذير است در نقطه اي به نام منوچهرآباد- كه بين جاجرود و شهرك پرديس قرار دارد- و به فاصله بسيار نزديك، در دهكده اي كوچك به همين نام در جناح شرقي آراكوه، آبشار كمرد قرار دارد.
 
اين آبشار فصلي كه غالبا در ماههاي فروردين و ارديبهشت به صورت پراكنده داراي ريزش آب از فراز يك صخره بزرگ 50 متري در ميان باغ هاي بزرگ ده است، جاي مناسبي براي گذراندن يك روز تعطيل است.
 
 بهترین زمان دیدار از این آبشار در فصل بهار می باشد . این آبشار را می توان به راستی بچه مارگون نامید " مارگون نام یکی از زیباترین و با شکوه ترین آبشار های ایران در استان فارس است " در مورد امکانات رفاهی باید گفت که در جاجرود همه امکاناتی وجود دارد اما در کنار آبشار هیچ امکاناتی وجود ندارد.
 
 
توضيحات بيشتر در مورد اين آبشار
 
منطقه کمرد در فاصله بیست کیلومتری تهران و در جاده منتهی به رودهن واقع شده است.اين منطقه  در دامنه شرقی قله آراکوه به ارتفاع 2650 متر قرار دارد.آبشار این روستا در انتهای یک دره پوشیده از درختان نارون،چنار و زرشک خود نمایی می کند.اگر چه این آبشار زیبا فقط در فصل بهار آب دارد ولی زیبایی طبیعت این منطقه مختص به یک فصل نیست و در تمام فصول سال دیدنی است.لازم به ذکر است در سالهای اخیر به دلیل رفتار ناشایست عده ای گردشگرنما،مسیر آب آبشار به وسیله اهالی منحرف شده تا از تعداد بازدیدکنندگان آبشار کم شود که البته این مشکل نیز با درایت و برنامه ریزی مناسب قابل حل است.
 
اينهم عكس هاي اين آبشار تا بدانيد راه بلد شما را جاي بد نمي فرستد...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: آبشار ، گردشگری ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار