سنخنگوي شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران، گفت: از 82 جايگاه سوخت در کشور 30 حايگاه CNG و مابقي نفت و گاز و گازوئيل است که دراستانهاي مختلف کشور به بهره برداري رسيده است.

داود عربعلي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: از 82 جايگاه سوخت  در کشور 30 جايگاه CNG و مابقي نفت و گاز و گازوئيل است که دراستانهاي مختلف کشور به بهره برداري رسيده است.

وي تعداد جايگاه هاي کل کشور را 44 هزار و 930 عنوان کرد و گفت: از اين ميزان 2 هزار و 949 جايگاه بنزين و نفت و گاز، هزار و 965 جايگاه CNG و 16 جايگاه LPG است.

عربعلي همچنين تعداد کل نازل هاي سوخت خودرو کشور را 43 هزار و 697 عنوان کرد و افزود: از اين تعداد 32 هزار و 172 نازل مربوط به جايگاه بنزين و نفت و گاز، 11 هزار و 390 مربوط به CNG و 136 نازل مربوط به LPG مي باشد.

وي از احداث 5 هزار و 484 نازل جديد در کشور خبر داد و گفت: از اين ميزان 3 هزار و 536 نازل بنزين و نفت و گاز و هزار و 948 مربوط به CNG است.

رئيس روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، همچنين از احداث 765 جايگاه سوخت در کشور خبر داد و افزود: حدود 442 جايگاه مربوط به بنزين و نفت و گاز و 323 مربوط به CNG است که بزودي به مرحله بهره برداري مي رسد.

  عربعلی تصريح کرد: ساخت این تعداد جایگاه بین 30 تا 40 درصد پیشرفت داشته است و پیش‌بینی می‌شود که تا شش ماه آینده ساخت 765 جایگاه سوخت مورد نظر به اتمام برسد.

سخنگوي شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران گفت: در سه ماهه پاياني سال جاري 82 جايگاه عرضه سوخت در كشور به بهره برداري رسيد كه تنها ٣٠ مورد آن در اسفند ماه راه اندازي شده است.
 
وي افزود: از ٣٠ جايگاه بهره برداري شده در اسفند ماه، ١٦ جايگاه مربوط به عرضه سي ان جي و ١٤ جايگاه عرضه فرآورده بوده است.

گفتني است تعدادي از آنها همزمان با روز ملي شدن صنعت نفت در کشور افتتاح شد./ر
برچسب ها: بهره برداری ، جایگاه ، سوخت ، cng ، نازل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
تعداد جايگاه هاي کل کشور را 4 هزار و 930 است نه 44 هزار و 930
احتمالا اشتباه لپی شده
آخرین اخبار