معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال پرشور و بي نظير مردم استان سيستان و بلوچستان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنايع دستي و گردشگري ، دکتر «محمدشريف ملک زاده» که در آخرين روزهاي سال 91 و در آستانه سال نو براي بررسي آخرين وضعيت پروژه هاي مربوط به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سيستان و بلوچستان به اين استان سفر کرده است، شب گذشته در فرودگاه زاهدان مورد استقبال پرشور مسوولان و مردم سيستان و بلوچستان قرار گرفت.
استاندار سيستان و بلوچستان، جمعي از مديران کل، تعدادي از نمايندگان مجلس، تعدادي از مديران و مسوولان محلي و جمع کثيري از ريش سفيدان، معتمدين و مردم استان سيستان و بلوچستان در مراسم استقبال از معاون رئيس جمهور حضور داشتند.
دکتر ملک زاده در بدو ورود به سيستان و بلوچستان، اين استان را يکي از مستعدترين استان ها در حوزه پروژه هاي مربوط به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري دانست و گفت: اين استان با توجه به قدمت و برخورداري از تاريخ کهن و همچنين برخورداري از آداب، سنن و رسوم متنوع به عنوان يکي از استان هاي مطرح در حوزه ميراث فرهنگي شناخته مي شود.
وي افزود: از آنجايي که خودم را جزو مردم اين استان مي دانم به عنوان رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تمام تلاش خود را براي توسعه و تقويت زيرساخت هاي گردشگري اين استان و همچنين تکميل پروژه هاي مربوط به ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواهم کرد.
معاون رئيس جمهور همچنين صبح امروز(دوشنبه) با حضور در شهر سوخته زابل مورد استقبال گرم و پرشور مسوولان، مردم و ريش سفيدان و معتمدان اين شهر قرار گرفت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.