امام جمعه بوکان گفت: تلاش برای رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال آینده نیز باید تداوم یابد.

ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی داخلی، تحریم‌های دشمنان عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای سال آینده انتخاب کردند که این رویکرد در سال‌های آینده نیز تداوم پیدا می‌کند.

وی انتخاب رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای سال جاری انتخابی شایسته و مناسب با مقتضیات کشورمان دانست و افزود: با وجودی که در روزهای پایانی سال جاری قرار گرفته‌ایم ولی گام برداشتن در این مسیر برای همیشه بر دوش مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است.

وی عملیاتی کردن رهنمودهای رهبری را یکی از عوامل موثر در توسعه همه‌جانبه کشورمان دانست و افزود: اینکه توسعه، پیشرفت و تعالی کشورمان را با وجود تحریم‌ها و فشارهای دشمنان نظام شاهد هستیم باید بدانیم همه این توفیق‌ها در سایه عمل به رهنمودهای رهبری تحقق یافته است.

خلیفه‌زاده به فرا رسیدن سال‌روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره کرد و افزود: پرستاران انسان‌های وارسته و کم‌توقعی هستند که در ظاهر به وظیفه سازمانی و مسئولیت خود عمل می‌کنند بلکه باطن عمل آنها رنگ و بوی تعبدی دارد که خدمت کردن در چنین موقعیت دشواری نشان‌دهنده روحیه قابل ستایش و والای آنها است.

امام جمعه بوکان با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال جدید قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: ملت کشور ما سال پرتلاش و موفقی را پشت سر گذاشته‌اند بنابراین لازم است توام با برنامه مدون و تعیین خط مشی سال جدید را آغاز کنند تا از هر لحاظ پربار بوده و در زندگی فردی و اجتماعی آنها حرکت‌های سازنده‌ای تحقق پیدا کند./س

برچسب ها: تولید ، بوکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.