سامانه پیامک کوتاه و تلفن‌های میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی راهنمای گردشگران نوروزی خواهند بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، تراب محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شماره‌ها در تعطیلات نوروزی به طور شبانه‌روزی پاسخگوی تمام مسائل مطرح شده از سوی گردشگران هستند.

وی اضافه کرد: گردشگران می‌توانند با ارسال پیامک به این سامانه یا تماس با شماره تلفن‌های اعلام شده، تمام انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از فعالیت‌های واحدها و تاسیسات گردشگری یا دستگاه‌های ذی‌ربط در امر گردشگری مطرح کرده و در نظرسنجی‌های مطرح شده شرکت کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: گردشگران می‌توانند در تعطیلات نوروز موضوعات مورد نظر خود را برای ارتباط با بخش‌های مختلف این اداره کل به شماره 300001838  پیامک کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: گردشگران همچنین می‌توانند نکته و نظرات خود را از طریق تماس با شماره تلفن‌های 09669 یا 04115546040 مطرح کنند.

محمدی یادآور شد: راهنمایان گردشگری نیز در تمام ورودی‌ها، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، راه‌آهن همچنین در مجاورت اماکن شاخص تاریخی و گردشگری استان مستقر بوده و نسبت به راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های گردشگران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی از انواع نقشه، بروشور راهنمای اماکن و آثار تاریخی و گردشگری استان و لوح‌های فشرده نیز به تعداد کافی تهیه شده و در نقاط مختلف استان همچنین ورودی‌های شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: تمام بخش‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان با بسیج نیروها و فعالیت شبانه‌روزی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی در آذربایجان‌شرقی فراهم کرده‌اند.
برچسب ها: سامانه ، پیامک ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.