دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: در ایام تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی سامانه پیامک این سازمان راهنما و پاسخگوی نیازهای گردشگران نوروزی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدی افزود: سامانه پیامک در روزهای نوروز به طور شبانه‌روزی پاسخگوی تمام مسائل مطرح شده از سوی گردشگران در حوزه ستاد تسهیلات و عملکرد تمام اعضای ستاد خواهد بود.

وی تشریح کرد: گردشگران می‌توانند با ارسال پیامک به این سامانه، تمام انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از این سازمان و یا دستگاه‌های ذی‌ربط در امر گردشگری مطرح کرده و در نظرسنجی‌های مطرح شده شرکت کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: مهمانان می‌توانند در تعطیلات نوروز موضوعات مورد نظر خود را برای ارتباط با بخش‌های مختلف این سازمان به شماره 300001838 پیامک کنند.

وی تصریح کرد: انواع نقشه، بروشور راهنمای اماکن، آثار تاریخی و گردشگری استان، لوح‌های فشرده و سایر اقلام فرهنگی در نقاط مختلف استان همچنین ورودی‌های شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود.

محمدی افزود: تمام بخش‌های مختلف ستاد تسهیلات سفر استان، با بسیج نیروها و فعالیت شبانه‌روزی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی در آذربایجان‌شرقی فراهم کرده‌اند./س

برچسب ها: سامانه ، پیامک ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.