"حوض نقاشی" به لحاظ موضوع و بازی خوب بازیگران پس از "رسوایی" رتبه دوم را به خود اختصاص خواهد داد.

مجتبی اردشیری منتقد سینما در خصوص نقد فیلم سینمایی "حوض نقاشی" به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: "حوض نقاشی" فیلم حالت است و کارگردان و نویسنده در پی رفتارها و مشخصه های رفتاری و به تصویر کشیدن آن در قاب تصویر است.
وي ادامه داد: مازیار میری در فیلم قصد نمایش مشکلات خاص معلولان را نداشت و به مشکلات عامه جامعه و افراد سالم که شبانه روز درگیر آن هستند پرداخت که انصافاً به خوبی از عهده آن برآمد.
اردشیری اظهار داشت: فیلم قبلی میری پر از لوکیشن های متفاوت و پر چالش بود و از فیلم بعدی این کارگردان فیلمی پرتنش تر انتظار می رفت و به همین دلیل فیلم نتوانست انتظار من را برآورده کند.
وی در خصوص بازی بازیگران عنوان کرد: بازیگران اصلی فیلم به خوبی از عهده کار برآمدند و حتی از فیلمنامه کار هم جلوتر بودند و به زیبایی نقش یک معلول را ایفا کردند.
وی ادامه داد: بازی بازیگران از نظر عام بازیهای فوق العاده ای بود اما نتوانست نظر منتقدان و اهالی سینما را برای دریافت سیمرغ به خود جلب کند.
وی خاطرنشان کرد: فیلم "حوض نقاشی" در سینما از فروش خوبی برخوردار خواهد بود و پس از "رسوایی" رتبه دوم را به خود اختصاص خواهد داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار