نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت:برای رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه نیازمند تلاش هر چه بیشتر فعالان بخش تولیدی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، موید حسینی‌صدر در بازدید از روند تولید کارخانه نساجی شهرستان خوی که این بازدید با همراهی میر سیاوش اسبقی معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی، مدیرکل شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خوی انجام گرفت، اظهار داشت: روند عملیات تولیدی این کارخانه مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان خوی در طول سال‌های گذشته شاهد رونق بخش صنعت است، تصریح کرد: راه‌اندازی کارخانه‌های متعددی در بخش‌های مختلف نیز نویدبخش آینده‌ای خوب و صنعتی برای این شهرستان است.

حسینی‌صدر با اشاره به اهداف تعیین شده در این زمینه، افزود: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه نیازمند تلاش هر چه بیشتر فعالان بخش تولیدی هستیم.

وی بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: با رفع مشکلات موجود می‌توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر واحدها در این زمینه باشیم.

حسینی‌صدر با اشاره به شعار محوری سال، اعلام کرد: امسال که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده است تمام اقشار جامعه در راستای تولید ملی گام برداشتند و بدون شک اثرات مثبت آن نیز در جامعه خود را نشان داده است.

امسال در خط بافندگی کارخانه نساجی خوی بیش از 10 میلیون متر انواع پارچه، تولید و به بازار عرضه شده است به طوری که 50 درصد از تولیدات پارچه در کارخانه نساجی خوی جین است./س

برچسب ها: تولید ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.