9400 نفر اعضای جوان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به استقبال از مسافرین نوروزی می روند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مهدی علی آبادی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تعداد پستهای نوروزی جوانان در سال جدید 20 پست اعلام کرد و گفت:15 پست ثابت و 5 پست به صورت سیار و 12 ایستگاه سلامت آماده ارائه خدمات می باشند.

وی افزود:نفرات حاضر در هر پست به صورت 3 راهنما در هر پست که در کل استان هر روز 60 نفر و تعداد کل افراد استفاده شده در طرح 1200 نفرروز می باشد.

علی آبادی در طرح ملی راهنمای مسافرین نوروزی 7 پایگاه فضای دوستدار کودک در پارکهای استان، 15 خیمه نماز،15 ایستگاه سلامت شامل تست قند خون و کنترل فشار خون در کل استان و 2 پست به صورت پایلوت دوچرخه سوار طرح سحاب و 2 کمپ زائر در پایگاه بدرانلو و امام سجاد فاروج آماده خدمت رسانی می باشند.

ابوالقاسم معماری معاون امداد و نجات اعلام کرد:در طرح ملی امداد و نجات نوروزی که از 24 اسفند 91 شروع و تا 17 فروریدین 92 ادامه دارد.22 پایگاه ثابت و سیار در کل استان فعال هستند که تعداد 15 دستگاه آمبولانس،7 دستگاه خودرو نجات، 1488 نفر روز نیروی داوطلب و 480 نفر روز نیروی پرسنل در این طرح امدادرسانی خواهند کرد.

وی افزود امسال برای اولین بار یک پست امداد خواهران و 9 دستگاه آمبولانس موتوری در سطح استان به امداد رسانی خواهند پرداخت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.