سوری ها برعکس آنچه درباره حل سیاسی بحران آن کشور گفته می شود شاهد حمایت کشورهای مختلف بخصوص عربستان و قطر از تروریست های مسلح در سوریه هستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ سوری ها وقتی حرف و حدیث هایی را در حمایت از حل سیاسی بحران سوریه و گفتگو برای برون رفت از بحران سوریه می شوند و در عمل شاهد فعالیت هایی درست بر عکس این هستند تعجب می کنند. نگاهی به حوادث در سوریه نشان می دهد همان هایی که از حل سیاسی و گفتگو در سوریه سخن می گویند برای متشنج کردن اوضاع این کشور و شعله ورتر کردن آتش در سوریه تلاش می کنند.

 این امر نشان دهنده دست داشتن طرف های خارجی در بحران سوریه است که صدها تن از افراد مسلح را از کشورهای مختلف از جمله کشورهای عربی و اروپایی روانه سوریه می کنند تا در جنایاتی که گروه های مسلح تابع شبکه تروریستی القاعده به اسم جهاد در سوریه انجام می دهند شرکت کنند. 

در ادامه آمده است: روزنامه ایندیپندنت انگلیس فاش کرد بحران سوریه موج جدیدی از جهادی ها را در انگلیس به وجود آورده است که سوریه به قبله آمال آنها تبدیل شده است تا در آنجا در کنار باندهای جنایت که از انگلیس و متحدان آن حمایت می شوند بجنگند و فرهنگ کینه و نفرت را ترویج کنند و سوری ها را به خاک و خون بکشند. 

در ادامه گزارش آمده است: ایندیپندنت افزود تندروها و بخصوص اعضای آنچه گروه تروریستی النصره نامیده می شود به سبب حمایت های مالی و تسلیحاتی که کشورهای حوزه خلیج فارس بخصوص قطر و عربستان سعودی در اختیار آنها قرار می دهند به شدت افزایش یافته اند. 

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: سوریه ، غرب ، عربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار