دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: رحمتی بازیکن ارزشمندی است و قرار است کی‌روش در خصوص بازگشت وي جمع‌بندی لازم را انجام دهد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی محمد‌نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم گفت: مستندات خود مبنی بر تبانی در دیدار لبنان برابر قطر را به فیفا ارسال کرده‌ایم.

وي در مورد احتمال تبانی صورت گرفته بین تیم‌های ملی فوتبال لبنان و قطر گفت: پس از اینکه این موضوع در رسانه‌های لبنانی منتشر شد، بخش رسانه‌ای و بین‌الملل فدراسیون فوتبال آن را پیگیری کرد و بر همین اساس توانستیم مستندات خوبی را از لبنان به دست آوریم.

وی افزود: فیفا باید فضایی را ایجاد کند که در فوتبال ناامنی به وجود نیاید به خصوص در رقابت‌های مهمی مانند مسابقات مقدماتی جام جهانی که باید ناامنی‌ها کنترل شود و امنیت به گونه‌ای باشد که برخی اتفاقات در نتایج تاثیرگذار نباشد. اما اگر هم در زمینه تبانی و یا سایر مسائل این‌چنینی مستندات خوبی ارائه شود آنها به خاطر هواداران فوتبال باید ورود کنند.

در سال 91، تنها در بخش جوانان موفق نبودیم

وي در خصوص نتایج تیم ملی در سال 91 گفت: به غیر از تیم ملی جوانان از سایر بخش‌ها از جمله فوتسال، فوتبال ساحلی، تیم ملی نوجوانان عملکرد خوبي داشتيم و در بانوان هم خوب عمل کرديم. ضمن اینکه در بخش بزرگسالان هنوز سه بازی باقی مانده که به سال 92 موکول شده است و پس از آن در خصوص این تیم باید اظهار نظر کرد.

برانکو برای تیم‌ملی پشتوانه‌سازی نکرد

نبي ادامه داد: برانکو هیچ پشتوانه سازی براي تيم ملي انجام نداد و ما با همان بازیکنان سابق توانستیم در جام جهانی 2006 حضور پیدا کنیم. اما در حال حاضر بستری که باید برای تیم‌های ملی فراهم می‌شده است، اتفاق افتاده و نفرات شاخصی در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور دارند که همین بازیکنان آینده تیم ملی محسوب می‌شوند.

وي در خصوص حضور کفاشيان در انتخابات رياست AFC گفت: هیأت رئیسه فدراسیون به این جمع‌بندی رسید که بهتر است کفاشیان در انتخابات ریاست AFC شرکت نکند.

زود است ليگ برتر 16 تيمي شود

16 تیمی شدن لیگ برتر برای فوتبال ما زود است اما هیأت رئیسه در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.

ما فقط لیگ برتر را نداریم 5 هزار مسابقه در سال برگزار می‌کنیم که لیگ برتر در راس آنها قرار دارد. در این مورد هم فردا نظرم را در هیئت مدیره اعلام می‌کنم. اما معتقدم فعلا برای 16 تیمی شدن زود است.

سعی می‌کنیم رحمتی را به تیم ملی برگردانیم

نبي در مورد بازگشت رحمتي به تيم ملي تصريح کرد: رحمتی بازیکن ارزشمندی است و قرار است کی‌روش در این خصوص جمع‌بندی لازم را انجام دهد.

وي در پايان گفت: باید به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره توجه به اخلاق در ورزش و همچنین ورزش همگانی عمل کنیم./آق

برچسب ها: نبی ، برانکو ، رحمتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار