"مسئول سازمان بسيج علمي" كشور گفت: پيام‌هاي رهبري بايد در سال‌هاي ديگر، براي اجرا از سوي مسئولان استمرار داشته باشد تا بتوانيم با تداوم اين جريان اقتصادي، جهش خوبي را در آينده اقتصاد كشور شاهد باشيم.

"محمود تولايي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره تحقق پيام رهبري در سال گذشته مبني بر "توليد ملي؛ حمايت از كار و سرمايه ايراني" اظهار داشت: اين پيامي است كه رهبری در ابتداي سال بذر آن را در اقتصاد كشور كاشتند و در نيمه دوم سال از سوي مسئولان به نهال تبديل شد.

تصريح كرد: مسئولان با استفاده از راهكارهاي علمي و قانون و مقررات در نيمه دوم سال توانستند پيام مقام معظم رهبري را در افزايش توليدات ملي و حمايت از سرمايه ايراني را محقق كنند.

مسئول سازمان بسيج علمي كشور ادامه داد: پيام‌هاي رهبري بايد در سال‌هاي ديگر، براي اجرا از سوي مسئولان استمرار داشته باشد تا بتوانيم با تداوم اين جريان اقتصادي، جهش خوبي را در آينده  اقتصاد كشور شاهد باشيم.

اين كارشناس اقتصادي بيان داشت: تمامي عناصر توليدكننده، صنعت‌گران، دانشگاه‌ها و مراكز علمي- پژوهشي  با اعلام آمادگي خود در سال گذشته در تحقق  پيام رهبري از خود تلاش نشان دادند و اين جريان بايد علاوه بر تاكيدات مقام معظم رهبري براي شكوفايي هر چه بهتر اقتصاد كشور، استمرار داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، رهبر ، بسیج ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار