تحريم هاي جديد نشانه عصبانيت استكبار است

نماينده مردم تهران در مجس شوراي اسلامي اعمال تحريم هاي جديد بر ضد مقامات ايراني را نشانه استيصال استكبار جهاني دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملي؛ فاطمه آليا گفت : تحريم هايي كه تاكنون عليه ايران تصويب و اجرا شده اثري بر اراده ملت ايران براي پيشبرد اهداف انقلاب نداشته و تصويب تحريم هاي جديد بر ضد ايران حاكي از آنست كه استكبار از اين پيشرفتها به شدت عصباني است.
وي افزود آنها از آنجا كه نتوانسته اند در عزم ملت ما در پيشبرد اهدافش در دست يابي به فن اوري انرژي هسته اي خللي وارد كنند تحريم هاي جديد را طراحي كرده اند . خانم آليا گفت غرب در تحريم هاي خود رسانه صدا و سيما را هدف گرفته تا با حذف شبكه هاي اين رسانه از روي ماهواره جلوي صدور پيام انقلاب ما را بگيرد اما اين حركت هم مانند ديگر حركت هاي مذبوحانه آنها بي اثر خواهد بود . او افزود اين دست و پا زدن هاي غرب باعث نخواهد شد صداي حقانيت مردم ايران به گوش جهانيان نرسد و افكار عمومي جهاني آن را نمي پذيرد. نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود اين حق براي ما محفوظ است كه از راه هاي قانوني شكايت خود را از رفتار استكبار جهاني به مجامع بين المللي ببريم و خسارتهاي ناشي از اين عملكرد غلط آنان را درخواست كنيم. 
به گفته خانم آليا نمايندگان مجلس شوراي اسلامي روز يك شنبه موضوع تحريم ها و نحوه برخورد دستگاه هاي مختلف كشور با آن را بررسي خواهند كرد./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار