دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کامیاران از اجرای جشنواره موسیقی صدای بهار" هه لپه رکی" و دیگر برنامه‌های این ستاد در ایام نوروز خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج  ، اسدی گفت: به منظور معرفی موسیقی و هنر بومی به گردشگران و مسافران نوروزی ؛ برنامه رقص کردی از تاریخ 28اسفندماه جاری در کنار دریاچه مصنوعی شهرستان اجرا می شود.
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کامیاران افزود: در ایام نوروز نوعی میهمانی ملی در مناطق کرد نشین و کامیاران برپاست چرا که مردم کامیاران در میهمان نوازی شهره‌ی عام و خاص هستند.
وی اضافه کرد: تهیه شناسنامه گردشگری شهرستان در قالب بروشور ،تنظیم و آمادگی پارک ها و اماکن اقامتی، آمادگی پایانه‌های مسافربری و مسافرخانه‌ها جهت اسکان میهمانان نوروزی، تهیه بسته‌های آموزشی به میهمانان نوروزی در مبادی ورودی شهر و آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی و سایر مراکز امدادی، خدماتی و بانک‌ها ؛ جهت ارائه خدمت مناسب به شهروندان از اقدامات انجام شده در این شهرستان است.
اسدی افزود: 10 مدرسه ی کامیاران شامل 11 کلاس گروه الف ، 46 کلاس گروه ب و 3 کلاس گروه ج آماده ی اسکان و پذیرایی میهمانان نوروزی است./س
برچسب ها: هه لپرکی ، کلاس ، موسیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.