نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد خود تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه مسیر پیشرفت و رشد کشورمان را مسدود کنند به انواع ترفند و حرکت غیرانسانی دست زده‌اند، هم اکنون نیز تحریم اقتصادی را در پیش گرفته‌اند ولی ملت ما در سایه اتحاد از همه این سدها عبور می‌کنند.

وی تعامل و هماهنگی مضاعف نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف را خواستار شد و افزود: باید همه مسئولان در راستای افزایش سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌ها گام بردارند و سایر اقشار جامعه و مجموعه زیر پوشش خود را به این سمت‌وسو هدایت کنند تا بر مشکلات موجود به بهترین شکل ممکن غلبه کنیم.

بت‌کلیا سران کشورهای غربی را مدعیان دروغین دموکراسی خواند و گفت: سران این کشورها در حالی از دموکراسی و حمایت از حقوق بشر دم می‌زنند که ظالمانه‌ترین حرکت‌ها را در کشورهای منطقه صورت می‌دهند و شدیدترین فشار اقتصادی را بر ملت ایران اسلامی تحمیل می‌کنند، پس عنوان ایادی استکبار جهانی برای آن ها یک ادعای گزاف و دور از واقعیت نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سی‌ و چهارمین بهار آزادی همچنان دشمنان امیدوار هستند خط مشی انقلاب را تغییر دهند و یا اینکه با برداشتن گام‌هایی به هر نحو ممکن کشورمان را تضعیف کنند از این رو به اختلاف‌افکنی بین ملت و مسئولان دست می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به خودباوری رسیده‌اند، اظهار داشت: ملت ما با عنایت به رهنمودهای رهبری از همه این سدها با سربلندی عبور می‌کنند که پیشرفت‌های مختلف هوا و فضا، انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی و امثال آن موید این مطلب است که ملت ما به پشتوانه یکدیگر سد تحریم‌ها را شکسته‌اند و به این ترتیب دشمنان را مایوس کرده‌اند./س

برچسب ها: ملت ، آشوریان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.