رئیس پلیس راهور استان كردستان اظهار داشت: جاده های کردستان با شاخصه های استاندارد كشوری فاصله فراوانی دارد. و این استان از کمترین سهم را از آزادراه‌ها و بزرگراه‌های کشور داراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، نادری گفت:وضعیت جاده های کردستان نسبت به استانهای دیگر را غیر استاندارد عنوان کرد و گفت: در بحث ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز تا حدودی فعالیت های مناسبی در سطح جاده های استان صورت گرفته است اما باز هم با ایده آل ها و استانداردهای تعریف شده كشوری فاصله بسیاری دارد.
وی با انتقاد از اینکه بحث توسعه راه ها به کندی پیش می رود،افزود: متاسفانه علیرغم افزایش جمعیت استان، هنوز بسیاری از جاده ها دو طرفه است و کاری اساسی در زمینه دوبانده کردن جاده ها صورت نگرفته است.
نادری تصریح کرد: جاده‌های استان متاسفانه از نظر کیفی استاندارهای لازم را ندارند و رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات رانندگی حافظ جان و مالشان باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه طی سالیان اخیر تصادفات زیادی را در استان شاهد بودیم ولی خوشبختانه با همکاریهای به عمل آمده از سوی پلیس راه استان و رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مردم این آمار كاهش یافت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.