عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت:شهدا سرمایه ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که برای استقلال و دفاع از حریم ملت ایران جانفشانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد انقلاب اسلامی گفت: همانطور که شهید مطهری فرمودند، شهدا شمع محفل بشریت هستند، آن‌ها سرمایه ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که برای استقلال و دفاع از حریم ملت ایران جانفشانی کردند.

نماینده مردم گرمی درمجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: تاکنون اقدامات بسیاری از جمله برگزاری یادواره‌ها و اردوهای راهیان نور برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انجام شده است ولی بهترین روش برای زنده نگه داشتن یاد آن‌ها این است که به سیره آن ها جامه عمل بپوشانیم به ویژه مسئولان کشور باید روش شهدا را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا از این راه بتوانند مشکلات کنونی کشور را برطرف سازند.

حجت الاسلام موسوی اصل تصریح کرد: ما وظیفه داریم که برای پاسداشت خون شهدا در راستای تحقق اهداف آن‌ها گام برداریم کمااینکه مقام معظم رهبری نیز بر این مهم بارها تاکید داشته‌اند و اعتقاد به این مهم را می‌توان به وضوح در رفتار ایشان دید بنابراین همه ما وظیفه داریم به رهنمودهای ایشان به منظور حفظ میراث شهدا عمل نماییم/س 

 

برچسب ها: اردبیل ، حفظ ، میراث ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.