به گفته پلیس شهر بکاتلو واقع در ایالت آیلاهو مردی که به جرم کشتن همسرش در زندان به سر می برد پس از 20 سال قاتل شناخته شد و به دستور قاضی اجرای اعدام در انتظار اوست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست:  مایکل لین اسپارک 53 ساله هنگامی که توسط پلیس دستگیر شده متهم به قتل درجه اول بوده است و او به دلیل قضاوت اشتباه قاضی متهم به قتل درجه دوم می شود.

به گزارش این خبرگزاری: درخواست وکیل مایکل لین برای بررسی بیشتر از لحاظ سلامت عقلی وی در سال 2006 نتایج بدست آمده نشان داد که وی از اختلال رفتاری رنج می برد که به دلیل عدم کنترل خود همسر خود را می کشد.

 به گزارش این خبرگزاری به نقل از پلیس: مایکل لین همسر خود را به دلیل یک شک بی مورد که نسبت به وی داشت مقابل دو فرزندش که در آن زمان 10 و 15 سال داشتند با یک چوب بیس بال کشت.

به گفته پلیس به نقل از این خبرگزاری: تغییر حکم مججد او به این دلیل اتفاق افتاد که وکیل وی که کی از دوستان قدیمی اوست با یک درخواست آزادی مشروط برای وی پرونده اش را به جریانن انداخت و پس از بررسی و خواند مجدد این پرونده توسط قاضی استیو هرزوگ وی اثابت و متهم به قتل درجه اول شد و دادستان با رای مجدد خود برای او حکم اعدام در نظر گرفت./ف

برچسب ها: پلیس ، قاتل ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.