عضو کميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت: کميسيون قضايي يکي از تخصصي‌ترين و پرکارترين کميسيون‌هاي مجلس در سال گذشته بوده و از لحاظ کيفي و کمي سطح کار بسيار سنگيني رادنبال کرده است.

محمد علي اسفناني نماينده مردم فريدون شهر، فريدون و چادگان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد کميسيون قضايي و حقوقي  مجلس شوراي اسلامي در سال گذشته گفت: کميسيون قضايي يکي از تخصصي‌ترين و پرکارترين کميسيون‌هاي مجلس در سال گذشته بوده و از لحاظ کيفي و کمي سطح کار بسيار سنگيني را دنبال کرده است.

وي افزود: اين کميسيون به طور دائم با تشکيل جلساتي مسائل فني و حقوقي، طرح‌ها و لوايح  را مورد بررسي قرار داده و آثار حقوقي متعددي تصويب کرده که اين مهم نيازمند علم و تجربه بالا و دقيق براي جامعه است.

اسفناني به لوايحي که کميسيون قضايي حقوقي در سال 91 تصويب کرد اشاره کرد و گفت: در سال گذشته لايحه آيين دادرسي کيفري، حمايت از خانواده که يکي از معطل‌ترين لوايحي در طول سالهاي کميسيون بودکه حل شده و مورد تایید شوراي نگهبان قرار گرفت.

عضو کميسيون حقوقي قضايي خانه ملت در پايان خاطر نشان کرد : لايحه همکاري‌هاي قضايي بين‌المللي، لايحه ممنوعيت قلع و قم ورزشکاران و اماکن ورزشي را در سال گذشته تصويب کرديم که در مجموع با نگاهي دقيق درک مي‌کنيم که اين کميسيون حجم بالايي از کار را در سال گذشته انجام داده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار