رئيس اداره حفاظت و شناسايي اراضي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از افزايش گشت هاي ويژه حفاظت اراضي در ايام نوروز براي جلوگيري از تصرف اراضي ملي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محسن كرماني با اعلام اين خبر گفت: تيم هاي گشتي حفاظت اراضي اين اداره كل در طول تعطيلات نوروز با هر نوع تغيير كاربري و ساخت و ساز و تصرف اراضي ملي و دولتي به شدت برخورد مي كند.
كرماني افزود: با توجه به فعاليت گسترده واحد حفاظت اراضي در سطح استان چنانچه فردي در هر نقطه از استان خراسان رضوي قصد تعرض به اراضي ملي را در سر بپروراند به شدت با ايشان برخورد قانوني شده ضمن ممانعت از ادامه فعاليت در اراضي مذكور با تشكيل پرونده به مراجع قضايي نيز معرفي خواهد شد.
وي با اشاره به فعال بودن اين گشت ها در طي سال، تصريح كرد: در ايام تعطيل، اين گشت ها افزايش يافته و با استفاده از تجربيات گذشته، با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برخورد جدي و قانوني خواهد شد.
رئيس اداره حفاظت و شناسايي اراضي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي يكي از اساسي ترين وظايف اين واحد را پيشگيري از تصرف اراضي ملي و دولتي بيان كرد و افزود: نصب تابلوهاي هشدار دهنده در اراضي ملي، نشست با شوراها، دهياري ها، بخشداري ها و بسيج، معتمدين محلات، انجام گشت هاي مداوم روزانه و پاسخگويي رو در رو به سوالات ساكنين اطراف اراضي ملي از جمله اقدامات پيشگيرانه اين واحد به شمار مي رود.
كرماني در پايان ضمن تشكر از همكاري صميمانه مراجع قضايي نيروي انتظامي و سازمان نظارت بر ساخت و سازهاي شهرداري در مناطق مختلف، از عموم مردم خواست از خريد و فروش اراضي با قولنامه كاري خودداري نموده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را سريعا با اين اداره كل اطلاع دهند./س
برچسب ها: حفاظت ، اراضی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار