جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران با وجود تمام مشکلات همواره با صلابت و قدرت پشتیبان ولایت فقیه بوده و اجازه سوءاستفاده را از دشمن سلب کرده‌اند و به لطف خدا در خرداد 92 با اتحاد و انسجامشان توطئه‌چینی‌های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.

سردار "علی فضلی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دشمن حضور گسترده در انتخابات را نشانه گرفته است، اظهار داشت: استکبارگران سعی دارند با ایجاد اختلاف و ناامنی به آرمان‌های خود برسند، بنابراین با بصیرت ملت شریف، توطئه‌های دشمن به شکست منجر می‌شود.  
 
وی افزود: ملت شریف و بسیجی ایران حقیقتا تا به‌حال هوشمندانه از انقلاب پاسداری کرده‌ و فتنه عمیقی که دشمن سعی در تحمیل آن به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران داشت را با درایت و هوشیاری خود خنثی کردند.  
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ‌باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم، زیرا در صورت غفلت، آن‌ها از هرگونه فرصتی نهایت سوءاستفاده را در اقدام علیه نظام و ملت خواهند داشت.  
 
وی اظهار داشت: در فتنه 88 برخی مسئولان تجدید یا مردود شدند، اما ملت بصیر ایران و مسئولان ولایتمدار، با دفاع همه‌جانبه از کشور و آرمان‌های انقلاب، از میدان سربلند بیرون آمدند.  
 
فضلی در پایان با اشاره به وجود تحریم، تورم، بیکاری و هجمه‌های فرهنگی در کشور تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمام این مشکلات همواره با صلابت و قدرت، پشتیبان ولایت فقیه بوده و اجازه سوءاستفاده را از دشمن سلب کرده‌اند و به لطف خدا در خرداد ماه 92 نيز با اتحاد و انسجامشان توطئه‌چینی‌های دشمن را نقش برآب خواهند کرد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار