رئیس پارک فناوری پردیس گفت :با توجه به ظرفیت و پتانسیل های های موجود در پارک قدرت تولید حداقل 20 محصول را در سال داریم .

صفاری نیا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: امروز بیش از 140 شرکت دانشگاهی ما در فاز اول پار ک هستند که تا کنون نزدیک دو هزار نفر در این شرکت ها کار می کنند و تا سال آینده این رقم به پنج هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد و فاز های پارک هم مرحله به مرحله در حال توسعه است .

وی ادامه داد :تقاضا ها برای ظرفیت استفاده در این مجموعه بسیار بالاست و ما فاز اول را که 20 هکتار است در مدت هشت سال در دو دولت اخیر به این نتیجه اخیر رسیده است و در آینده تکمیل خواهد شد با توجه به این ظرفیتی که ایجاد شده است فاز دوم پارک در نیمی از این زمان راه اندازی شود و در فاز های بعدی هم این زمان کوتاه تر خواهد شد .

رئیس پارک فناوری پردیس تصریح کرد : ده ها محصول شرکت ها در بازار دارند و بیش از 40 کشور جهان از محصولات این مجموعه استفاده می کنند و ما امسال هفت محصول را مهر ماه رونمایی کردیم و دو مخصول هم در اسفند ما ه این نه محصول در کنار ده ها محصول پیشنهادی شرکت ها بوده است .

صفاری نیا اظهار داشت :ما این آمادگی را داریم که با توجه به ظرفیت و پتانسیل ظرفیت پارک حداقل 20 محصول فناوری ایرانی را سالانه به جا معه و مردم عرضه کنیم و با حمایت های دولت این حرکت می تواند سرعت بیشتری به خود بگیرد و از منافع این دانش ایرانی مردم روز به روز بیشتر استفاده کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.