در حالیکه رسانه ها بیان کردند که برخی از بازیکنان داماش گیلان در تمرینات توماری بر علیه قویدل امضا کردند اما نظیف کار نظر دیگری در این باره دارد.

علیرضا نظیف کار مدافع تیم فوتبال داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نامه ای که ما بازیکنان نوشتیم برعلیه قویدل نبوده است بلکه محتوای این نامه به خاطر برطرف نشدن مشکلات مالی بوده است.

نظیف کار در ادامه اظهار داشت: ما بازیکنان نامه ای به عابدینی دادیم که در آن بیان کردیم که اگر تیم در ادامه رقابت ها نتیجه نگرفت و به لیگ دسته یک سقوط کرد مسئولان داماش به ما ایرادی نگیرند.

مدافع داماش گیلان بیان کرد: مسئولان تیم داماش هنوز به تعهداتشان عمل نکردند و ما بازیکنان مشکلات مالی داریم و از لحاظ روحی و روانی وضعیتمان نامناسب است به خاطر همین قبل از وقوع اتفاقات بد برای تیم آن را به مسئولان تیم گوشزد کردیم.

وی درباره بازی حذفی مقابل پرسپولیس گفت: مطمئن باشید که مشکلات مالی روی کیفیت فنی ما تأثیر منفی نخواهد گذاشت چراکه ما بازیکنان به خاطر هوادارانمان بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام می دهیم ما با دیدن تماشاگرانمان مشکلات مالی از ذهنمان بیرون می رود./آق

برچسب ها: گیلان ، داماش ، تمرین ، تومار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار