کارگروه استقرار نظام جامع توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در خراسان شمالی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این جلسه با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، اظهارداشت: این انقلاب در راستای تغییر و تحول رفتارها و ارزش های انسانی و اسلامی شکل گرفت براین اساس یکی از رسالت ها و رویکردهای نظام مدیریتی توجه به ارزشهای اساسی است.

حسین ثابت قدم وحید توسعه فرهنگ اقامه نماز، توسعه فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را یکی از رسالت های مهم هر سازمان برشمرد.

وی با بیان اینکه توجه به این ارزشها در حوزه اداری در واقع حرکت و برنامه ریزی در جهت توسعه منابع انسانی است، تصریح کرد: تحول هر سازمان به میزان قابل توجهی بستگی به این موضوع دارد و اعتلای این ارزشها می تواند موفقیت آن سازمان را در سایر ماموریت ها در پی داشته باشد..

در ادامه این جلسه اعضای کارگروه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص توسعه فرهنگ عفاف و حجاب، امربه معروف ونهی ازمنکر، اقامه نماز و ایثار وشهادت پرداختند.

تشکیل و فعالیت کمیته های چهار گانه ذیل کارگروه استقرارجامع نظام توسعه فرهنگ اسلامی، ارائه طرحهای پیشنهادی از سوی دبیران کمیته های چهار گانه به کارگروه، برپایی هر دوهفته یک بار جلسه کارگروه از مهمترین مصوبات این جلسه بود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.