استاندار چهارمحال و بختیاری، تقویت نظام خود کنترلی در سیستم اقتصادی و بازار استان چهارمحال و بختیاری را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی، در همایش ناظران افتخاری بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: سیستم اقتصادی بازار استان چهارمحال و بختیاری باید بر اساس ساختار حکومت دینی باشد.
وی افزود: کنترل و ثبات قیمت ها در بازار، نیازمند تلاش و همکاری همگانی است و ناظران افتخاری باید تلاش کنند فضای جامعه را به سمت نظارت عمومی سوق دهند.

عنابستانی، بر نظارت به صورت اصولی و صحیح تاکید کرد و گفت: در شرایط حساس کنونی که دشمن به دنبال فرصت برای ایجاد اختلال در بازار است باید نظارت تقویت و با متخلفان به شدت برخورد شود.

وی اظهار داشت: باید با در نظر گرفتن روشی صحیح، معیار و عملکردها با هم تطبیق داده شود تا با مشخص شدن انحرافات، اقدام های اصلاحی مناسبی صورت گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دریک ساختار صحیح نظارتی، رفتار ناظر با مخاطب باید هدفدار، به موقع، اطمینان بخش وهشدار دهنده باشد تا در مخاطب تاثیر گذارد.

وی خاطر نشان کرد: ناظران بازار، گزارش های تخلفات بازاریان را در صورتی که اقدام های لازم از سوی مسئولان ذی ربط صورت نگرفت، می توانند از طریق شماره 138 به استاندار اطلاع دهند تا رسیدگی شود ./س

برچسب ها: کنترل ، بازار ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.