رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن قطب علمی روان‏ شناسی و علوم تربیتی است.

کریم زارع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: رشته‏ های مختلف روانشناسی‏ می ‏تواند در دانشگاه رودهن رشد کند؛ چراکه در بعد علوم تربیتی نیاز بالایی وجود دارد.

وی ادامه داد: تمام شخصیت ‏هایی که در این رشته‏ ها صاحب ‏نظر هستند، می ‏توانند در دانشگاه آزاد رودهن هم ارتباط نرم ‏افزاری به صورت مجازی و هم ارتباط الکترونیکی داشته باشند.

زارع افزود: اندیشمندان می ‏توانند در این دانشگاه هر روز در کریدور های مجازی با هم بحث کنند و هم ‏اندیشی‏ های 24 ساعته انجام دهند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: صاحب ‏نظران می ‏توانند به صورت سخت ‏افزاری و حضوری با هم بحث و در آزمایشگاه با هم کار کنند.

وی ادامه داد: این امر نوعی کانون عشق و معرفت در بعد روانشناسی است؛ چراکه ما به روانشناسی اخلاقی، امنیتی و سازندگی نیاز داریم.

زارع تصریح کرد: انواع رشته‏ های روانشناسی‏ می ‏تواند در دانشگاه جامع رودهن رشد کند؛ چراکه در بعد علوم تربیتی نیاز بالایی وجود دارد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از دیدگاه علوم تربیتی سه نوع جوانی داریم؛ جوانی تا سن 40 سالگی که با جسم و آینده‏ نگری است؛ جوانی 40 تا 60 سالگی جوانی فکری است و از 60 سالگی به بالا جوانی عقلی است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم که حضرت امام راحل، جوانی عقلی داشتند و مقام معظم رهبری جوان عقلی هستند و وقتی مقام معظم رهبری می ‏فرمایند «من دیپلمات نیستم ولی انقلابی هستم» یعنی بسیار با تدبیر و عاقلانه سخن می‏ گویند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.