مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل ، از آمادگي 500كلاس درس و 150 تخت مراكز آموزشي و رفاهي براي اسكان فرهنگيان در تعطيلات نوروزي خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،به نقل ازاداره كل آموزش و پرورش استان اردبيل ، احمد محمودزاده در جلسه ستاد اسكان فرهنگيان استان افزود: با استفاده از تمامي امكانات موجود در استان  80درصد كلاس هاي درس به صورت ويژه(گروه الف) تجهيز شده تا آسايش و آرامش كامل عزيزان فرهنگي و خانواده هاي آنها فراهم شود.
 
وي با اشاره به اين كه ميهمان نوازي در فرهنگ مردم استان اردبيل از سنت هاي  حسنه محسوب مي شودافزود: در راستاي جلب رضايت پروردگار متعال، با تمهيد مقدمات لازم سعي و تلاش داريم تا رضايتمندي ميهمانان فرهنگي را در سفر به اين استان آماده نماييم.
 
مديركل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: با بازديدهاي انجام گرفته و تدابير لازم، مدارس ساخت جديد براي استقبال از فرهنگيان مجهز شده تا فضاي بسيار مناسب و خاطره خوشي براي فرهنگيان و خانواده هايشان در اين سفر ايجاد شود.
 
محمودزاده با اشاره به اين كه در هرسال شاهد افزايش سفر فرهنگيان به استان اردبيل در تعطيلات نوروزي بوده ايم تصريح كرد: مراكز آموزشي و رفاهي شهرستان اردبيل و سرعين با 150 تخت و درمانگاه هاي فرهنگيان اردبيل و مشگين شهر براي ارائه خدمات به فرهنگيان آماده مي باشد.
 
وي در پايان بر اطلاع رساني شايسته و عرض خير مقدم از طريق سايت اداره كل، رسانه ها، چاپ و نصب بنر، تهيه بروشور هاي راهنماي مسافران و توزيع در ورودي هاي شهر و محل هاي پذيرش تأكيد كرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار