رئیس گروه سیاست گزاری و فناوری اطلاعات شهرداری مشهد گفت: شهرداری مشهد براساس سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات موظف شده خدمات خود را از طریق پورتالها ارائه کند.

مستوفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شهرداری مشهد براساس سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خدمات خود را از طریق پورتالهای ارائه و امکان استفاده و بهره مندی شهروندان از خدمات یکسان ودر دسترس از شبکه اینترنت است.
 وی ادامه داد: دو برنامه در حال حاضر  وجود دارد که برنامه اول توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات و برنامه دوم الکترونیکی کردن فرایندهای شهرداری است که در این راستا برای توسعه زیر ساختها در واقع شبکه راتباطی را توسعه داده ایم.

مستوفی اظهار داشت: بیش از 200 فرایند الکترونیکی وجود دارد و در زمینه خدمات شهری فنی عمرانی فرهنگی اجتماعی شهرداری متولی آن بوده و سعی در الکترونیکی تمامی موارد است و در حوزه الکترونیکی فرایندهای سامانه آموزش الکترونیکی برای شهروندان راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: پورتالها و زیر پورتالها مشهد جزء پر بازدید ترین پورتالهای کشور هستند و رتبه 2 توسعه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات اینترنتی، الکترونیکی کشور را به خود اختصاص داده اند./ز

برچسب ها: شهری ، شهرداری ، طریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار