انقلاب اسلامی متعلق به امام زمان (عج)است و شهادت در راه انقلاب اسلامي همچون شهادت در راه خدا و ولي عصر است


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عضو مجلس خبر گان رهبری :در مراسم "يادواره شهداي غواص" استان خراسان كه در مجتمع آيه‌هاي برگزار شد به شهادت رسيدن جوانان در دوران دفاع مقدس را وثيقه‌اي براي آمدن امام زمان(عج) دانست و خطاب به خانواده‌هاي شهدا اظهار كرد: شما ثابت كرده‌ايد كه به خدا و امام معصومش وفادار هستيد چرا كه انقلاب ما متعلق به امام زمان است و شهادت در راه انقلاب اسلامي همچون شهادت در راه خدا و ولي عصر است.

اين استاد برجسته حوزه اسلام پيش از انقلاب را "اسلام آمريكايي" عنوان كرد و افزود: امروزه در دست رهبر معظم انقلاب اسلام ما، اسلام جان بر كفي است.

آيت الله حائري شيرازي با اشاره به ياران امام علي(ع) در جنگ صفين يادآور شد: ياران آن حضرت در جنگ صفين قبل از بالا رفتن قرآن‌ها بر سر نيزه از وفادارترين ياران ايشان بودند طوري كه اگر تيري به آنها اصابت مي‌كرد متوجه آن نمي‌شدند، اما مشكل در بصيرت آنها بود.

وي وجود بصيرت و صبر را در يك ملت انقلابي ضروري دانست و افزود: جايگاه بصيرت با جايگاه صبر متفاوت است، امتحاني كه امروز ملت ما به پيشوايي مقام معظم رهبري تحمل مي‌كنند به مراتب از امتحاني كه مردم در دوران امام خميني(ره) پس دادند، مشكل‌تر است.

آيت الله حائري شيرازي زمان كنوني را دوره بصيرت‌ها خواند و تصريح كرد: دوران امام خميني يكي از امتحانات بزرگي كه مردم از پس آن برآمدند، قبول قطعنامه بود كه دشمن بر روي آن برنامه داشت، آنها مي‌خواستند تا بعد از قبول قطعنامه و صلح، مردم را مقابل امام و انقلاب قرار دهند.

اين استاد برجسته حوزه در اين خصوص خاطر نشان كرد: در همين زمان بود كه بصيرت مردم معادلات دشمنان را به هم ريخت، مردم گفتند امام خميني(ره) ديروز مي‌گفت جنگ، اما حالا مي‌گويد صلح، ديروز امام خميني مظهر امام حسين بود و امروز مظهر امام حسن(ع) است.

وي با بيان اين كه "امروزه بصيرت‌ها مورد نزاع قرار گرفته است" اظهار كرد: امروزه دشمن به بصيرت ما طمع كرده، در فتنه 88 رهبران فتنه مدعي شدند كه انتخابات باطل است و مقام معظم رهبري نيز فرمودند" حرف قانوني بزنيد".
آيت الله حائري شيرازي با اشاره به اينكه رهبران فتنه در آن دوران بصيرت مردم را نشان گرفته بودند خاطر نشان كرد: رهبران فتنه گفتند كه مردم از آرا خود دفاع خواهند كرد و اينگونه آنان را به خيابان‌ها كشيدند تا اينكه با سخنان منطقي مقام معظم رهبري در نماز جمعه مردم درك و بصيرت خود را بازيافتند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص عشق مردم به ولايت فقيه اظهار كرد: هر كاري كه امام خميني در زمان انقلاب مي‌كردند به خاطر امام زمان بود و هم اكنون نيز مردم هر ارادتي كه به مقام معظم رهبري دارند ريشه در ارادتشان به امام زمان دارد، عشق به امام زمان باعث شده كه امروزه بسياري از قدرت‌ها فرو ريخته شود.

اين استاد برجسته حوزه افزود: شالوده امريكا روي سنگ نمك است اينان بر روي هوا و هوس ساختمان تمدن خود را بنا كردند.

وي در خصوص ظهور امام زمان (عج) اظهار كرد: تعيين زمان براي ظهور ايشان فايده‌اي ندارد، ما بايد ببينيم براي ظهور چه كرده‌ايم.

آيت الله حائري شيرازي خطاب به خانواده شهدا گفت: شما وفاداري‌تان به امام زمان(عج) را با شهادت عزيزانتان ثابت كرديد/س 

برچسب ها: انقلاب ، امام ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.