با رای فیفا و در صورت نپرداختن مبلغ قرارداد بازیکن بوسنایی‌ باشگاه نساجی مازندران، این تیم در آستانه سقوط به دسته دو فوتبال کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران باشگاه نساجی مازندران که بیش از 50 سال از قدمتش می‌گذرد جزو چهار تیم پرطرفدار کشور است. این تیم که در بدو ورود مهدی پرهام مالک سابق نساجی شرایط خوبی را از لحاظ مالی داشته بود و با بازیکنان نامی سعی داشته تا با بازیکنان اسم و رسم‌دار به لیگ برتر صعود کند این امر در فصل اول اتفاق نیفتاد تا پرهام به فکر یک مدیر باشد

احمد سعادتمند مدیرعامل مستعفی باشگاه نساجی و مدیرکل فعلی ورزش و جوانان مازندران هم نتوانست با شیوه جدید مدیریت باشگاه‌داری، وعده و وعیدهایش را به هیچ وجه عملی نشد.

در ابتدای این فصل اسماعیل اسماعیلی سرمربی سابق نساجی با شرایطی خاص فصل را آغاز کرد بطوریکه تیم پس از 13 هفته متوالی بدون باخت بوده و شرایط به گونه‌ای رقم خورد که هواداران این تیم امیدوار به صعود به لیگ برتر شدند.

اما بعد از یک کش و قوس و بحران مالی تا اینکه مهدی پرهام براساس نامه‌ای به مشاور عالی خود محمدحسن حیدرزاده به وی اعلام کرد دیگر انگیزه برای تیم‌داری نداشته است اما تیم را به کسی واگذار خواهد کرد که شرایط مالی مناسبی داشته باشند.

با آمدن مریم امیرکمالی به‌عنوان خریدار تیم و حضور وی در باشگاه نساجی باز هم شایعاتی زیاد بر سر مالکیت آغاز شد که با چندین نشست عدم صلاحیت این بانو از سوی مسئولان اعلام و تیم نساجی با چالش‌های زیادی مواجه شد.

اما شرایط به گونه‌ای برای این تیم پر طرفدار رقم خورد که به‌علت پرداخت نشدن قرارداد بازیکن بوسنیایی، «المیر تولیا» فیفا رای بر کسر سه امتیاز نساجی داده که اگر تا 27 اسفند امسال پرداخت صورت نشود نساجی به لیگ دو سقوط خواهد کرد.

بازیکنان غیربومی‌ تیم نساجی در چند هفته اخیر بر سر تمرینات حاضر نشدند و امروز هم به علت پرداخت نشدن بخشی از قرارداد بازیکنان تمرین این تیم تعطیل شد./س

برچسب ها: نساجی ، فوتبال ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.