صبح امروز كاروان 42 نفره دانشجویان خواهر دانشگاه پیام نور طبس به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،رئیس دانشگاه پیام نور طبس در حاشيه مراسم اعزام دانشجويان كه با حضور مسئولان طبس برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 42 نفر از دانشجویان خواهر این دانشگاه با یک  دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام شدند.

مصطفی اخوان صفار افزود: این دانشجویان طی مدت پنج روز مناطق جنگی عملیاتی هویزه، شلمچه، اروند رود، فکه و منطقه عملیاتی فتح المبین را بازدید خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سيد ابراهيم مهاجریان، امام جمعه طبس نيز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که در جهان وجود دارد و برنده ترین سلاح است که دشمن از آن هراس دارد شوق به شهادت است شوقی که انسان را به تکامل می رساند.

وي افزود: یاد شهدا را همیشه باید چه در برگزاری یادواره های شهدا، چه در مطالعه زندگانی شهدا و چه با حضور در صحنه های جنگ و هشت سال دفاع مقدس گرامی بداریم.

مهاجريان بيان داشت: امروز اگر کشور ما عزیز است و استکبار جهانی در مقابل کشور ما خار و ذلیل است به برکت خون شهداست و اگر کشور ما در زمينه علمي حرف را مي زند و بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه ها افزوده شده و زمينه تحصيل خواهران در جامعه فراهم شده، همه و همه به برکت خون شهداست.

وي تاكيد كرد: کسانی که تحت عنوان کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند بهترین سوغاتشان میتواند برنامه ریزی زندگیشان در جهت زندگی شهدا باشد.

برچسب ها: عملیات ، مناطق ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.