"مديرکل تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد" گفت: اساتيد و دانشجويان با سرلوحه قرار دادن منويات رهبري در ارتباط با انتشار مطالب انتقادي از دانشگاه آزاد اسلامي فعلا سکوت مي‌کنند و به جريان انحرافي اجازه اقدامات آشوب‌طلبانه را نمي‌دهد تا به بهترين شکل ممکن در انتخابات رياست‌جمهوري با حضور حداکثري به ايفاي نقش بپردازد.

"مجتبي اکبري" در گفتگو  با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به انتشار مطلبي در "روزنامه ايران" در انتقاد از عملکرد دانشگاه‌ آزاد اسلامي و تشکل‌هاي وابسته به آن اظهار داشت: تهمت‌هاي روزنامه ايران به مديريت دانشگاه آزاد کاملا بي‌اساس است،‌ چرا که تمامي فعاليت‌هاي اعضاي دانشگاه آزاد، اعم از تشکل‌ها و اساتيد زير نظر شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي صورت مي‌گيرد.

اکبري بيان داشت: طيق اعلام فرهاد دانشجو اگر تشکلي نسبت به رئيس واحد دانشگاه خود اعتراض دارد بايد از طريق هيئت‌هاي نظارتي و قانون اقدام کند و اين يک اقدام پسنديده از سوي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي است.

مديرکل تشکل‌هاي اسلامي سياسي دانشگاه آزاد با بيان اينکه هدف اصلي چنين تخريب‌هايي برايمان روشن نيست، اظهارداشت: برخي با تفکرات پوچ ملي‌گرايي در صدد هستند تا فضاي تشکل‌هاي دانشگاه آزاد را به دور از نشاط سياسي نشان‌دهند و اين در حالي است که شور و نشاط در فضاي دانشگاه آزاد وجود دارد.

وي با تاکيد بر اينکه تک‌صدايي ميان فعالان دانشگاه آزاد وجود ندارد، گفت: گروهک انحرافي در آستانه انتخابات قصد به آشوب کشيدن فضاي دانشگاه آزاد را دارد و بايد بداند که با اقدامات خود بر طبل توخالي مي‌کوبد.

اکبري تصريح کرد: اساتيد و دانشجويان با سرلوحه قرار دادن منويات رهبري در ارتباط با انتشار مطالب انتقادي از دانشگاه آزاد اسلامي فعلا سکوت مي‌کند و به جريان انحرافي اجازه اقدامات آشوب‌طلبانه را نمي‌دهد تا به بهترين شکل ممکن در انتخابات رياست‌جمهوري با حضور حداکثري به ايفاي نقش بپردازد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، اسلامی ، ایران ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار