رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: امروز جريانات انحرافي توسط دو قدرت منطقه‌اي و جهاني حمايت مي‌شوند؛ پشتيبان جريانات انحرافي دلارهاي نفتي حكام سرسپرده منطقه و ديگر حامي جريانات انحرافي، جبهه استكبار است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي" رئيس سازمان بازرسي كل كشور در تجمع اعتراض آميز طلاب، اساتيد و علماي حوزه‌هاي علميه تهران نسبت به كشتار شيعيان پاكستان که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: اين شهدا يعني مظلومي كه به خاطر حق گويي و حق طلبي به خاك و خون كشيده شدند.

وي ادامه داد: هر روز انسان‌هايي براي انسانيت پرپرمي‌شوند و ظالمان و ديو صفتان و عجيران در برابر به خاك خون افتادن يك عده انسان مظلوم و بي‌پناه هلهله شادي و پيروزي سرمي‌دهند.

وي با بيان اين كه زمانه بدي است، افزود: انسانيت غريب و مهجور است، حق خواهي و حق طلبي محكوم است و حق‌طلبان و حق خواهان هدف كينه توزي‌ها و انتقام جويي ظالمان هستند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اين كه امت اسلامي بيدار شده و حركت روبه جلوي انقلاب اسلامي فضاي جديدي را در جهان پديد آورده است، ادامه داد: يك عرصه گسترده ميان جبهه اسلام و كفر در صحنه‌هاي مختلف  بروز و ظهور پيدا كرده است و آنان احساس مي‌كردند كه فروغ اسلام و حق خواهي كم سو و از حرارت آن كاسته مي‌شود اما انقلاب اسلامي، اسلام و مسلمين را باز به حيات جهاني و مناسبات جهاني بازگرداند.

وي تصريح كرد: امروز اسلام جرياني مطرح و تاثيرگذار در عرصه جهاني شده است و اين عامل تجديد حيات و قوت سبب حساسيت جهانخواران و دشمنان ديرينه اسلام بوده و هست.

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي با بيان اين كه كينه‌هاي قديمي و كهنه شده باز تجديد شده است، ادامه داد: متاسفانه جريان انحرافي در اسلام در دوره‌هاي مختلف تاريخي بروز داشته است و باز شاهد سربلند كردن اين جريانات با كمك قدرت‌ها هستيم.

عضو جامعه روحانيت مبارز افزود: اگر تا ديروز جريانات انحرافي به صورت حركت‌هاي گسسته، پراكنده و با كمك قدرت‌هاي منطقه اي سربلند مي‌شدند، امروز اين جريانات از سمت دو قدرت منطقه‌اي و جهاني حمايت مي‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي يكي از قدرتهاي حمايت كننده جريانات انحرافي را دلارهاي نفتي حكام سرسپرده منطقه دانست و ادامه داد: جريان ديگر حامي انحراف، جريان استكبار است كه خود يك جبهه ضد اسلام گشوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی هتاکی‌ها و احکام اسلامی و پیامبر اکرم(ص) را جبهه گشوده شده توسط استکبار دانست و ادامه داد: یک جریان ضد اسلامی به نام انحراف را جبهه استکبار پشتیبانی می‌کند و امروز جریانهای انحرافی از جمله وهابیت، سلفی گری و القاعده به صورت مشخص مورد حمایت جریان استکبار هستند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، القاعده را جزو قوی ترین نیروهایی دانست که در سوریه جنگ افروزی می‌کند و به طور مشخص مورد حمایت مالی، تسلیحاتی، سیاسی و غیره مستکبرین از جمله آمریکا و اروپا است و گفت: "کسینجر" به عنوان یکی از برجسته‌ترین عناصر تأثیرگذار در تاریخ معاصر آمریکا حدود 2 ماه پیش تحلیلی را منتشر کرد و در این تحلیل گفته بود که یک اتفاق عجیبی برای ما افتاده که نمی‌توانیم آن را پنهان کنیم و از شرمساری این مسئله توانایی بیرون آمدن نداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: کسینجر در این تحلیل گفته بود که جریاناتی را که جهان متمدن از آنان متنفر است امروز در سوریه در یک جبهه می‌جنگند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: رهبران آمریکایی خود نیز به اشتباهاتشان اعتراف صریح می‌کنند البته اشتباهاتی که از مرز رسوایی نیز گذشته است. امروز جریان ضد اسلام از درون اسلام یعنی جریان انحرافی در درون اسلام با حمایت استکبار علیه اسلام ناب می جنگد.

وی با بیان اینکه ارزش‌های انسانی در برابر صفات شیطانی قرار گرفته است، تصریح کرد: در تقابل میان ارزش‌های انسانی و شیطانی جنگ بسیار بزرگی به وجود آمده و انقلاب اسلامی در کانون این جدال جهانی قرار دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: مقام معظم رهبری طی چند ماه اخیر در سخنرانی‌هایی ذهن مردم را روشن کردند و از تعبیر پیچ تاریخی نام بردند چرا که در شرایط فوق العاده و تعیین کننده قرار داریم.

وی تأکید کرد: امروز روز سرنوشت است و ما در میدان و وسط این صحنه قرار داریم؛ صحنه‌هایی را که در پاکستان می‌بینیم و طی آن انسان‌های بی گناه اعم از زن و مرد و پیر و جوان به بی رحمانه ترین شکل ممکن به شهادت می رسند بسیار دردآور است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: امروز امت اسلامی و اسلام به برکت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران پله های عزت را طی می‌کند و ما به جایگاه متعالی اسلامی نزدیک می‌شویم و مدافعین انقلاب پایداری خود را نسبت به ایمان نشان می‌دهند.

وی ایجاد تفرقه را سناریوی قدیمی استعمارگران دانست و افزود: دشمنان می‌دانند که امت اسلامی در حال کسب قدرت و جایگاه است و برای مقابله با این مسئله تضعیف امت اسلامی را در دستور کار خود دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمين پورمحمدي تصريح كرد: آنها می‌گویند چهره امت اسلامی و اسلام ناب را باید سیاه‌نمایی كرد و چه چهره‌ای منفورتر از اینکه عده‌ای به نام خدا و رفتن به بهشت کمربند و جليقه انفجاری به خود ببندند و مردم بي گناه اعم از زن و مرد، پير و جوان و .. را به کشتن دهند، در حالیکه اسلام دین محبت، احترام به همنوع، حامی وحدت و مبشر صلح و دوستی است.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور افزود:  انقلاب اسلامی که بصیرت‌افزایی می‌کند و  میدان‌دار این عرصه شده و این افتخاری برای پیروان انقلاب و یاران امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

وی به شكل‌گيري مثلث استکبار،‌ منحرفین و مرتجعین وابسته اشاره کرد که بايد آنها را از هم پاشید و گفت: جمهوری اسلامی ایران قابلیت مقابله با عملیات آنها را دارد و می‌تواند طراحی‌های لازم را انجام دهد.

معاون سیاسی جامعه روحانیت  مبارز ادامه داد: امروز جمهوري اسلامي نقش يك هادي، مبلغ و روشنگر تاريخي را ايفا مي‌كند كه نقش پيامبري است.

انتهای پیام/


برچسب ها: بازرسی ، کشور ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار