نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می‌کند و با توجه به اینکه کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بیکاری را داراست، باید همه با هم در کاهش نرخ بیکاری در استان بکوشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سیدسعید حیدری‌طیب گفت: هر فردی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت‌گزاری به مردم پیدا می‌کند، وظایفی بر وی مترتب می‌شود، حفظ و حراست از ارزش‌های نظام و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی، باید سرلوحه کارهای مدیران و مسئولان قرار گیرد.

به گفته حیدری‌طیب برای پیشرفت در هر منطقه و استانی باید کارهایی با هم‌فکری و هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آن منطقه و استان صورت بگیرد و در این راستا مسئولان باید استعدادهای منطقه‌ای و نیازمندی‌های آن‌را در چهارچوب سیاست‌ها و راهبرد توسعه ملی شناسایی و تعیین کنند.

وی با بیان اینکه با تعامل و هم‌فکری با نمایندگان مردم، توجه به نخبگان و استفاده از مدیران شایسته زمینه توسعه استان فراهم می‌آید، ادامه داد: یک مدیر توانمند باید بتواند به‌درستی در امر اعتبار و تقسیم اعتبارات تصمیم‌گیری کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توجه به بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری، نظارت بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست از جمله عواملی است که مدیران استانی باید به آن توجه کنند.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه‌های لازم برای تاسیس و توسعه جامعه و تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظارت بر آن‌ها برای گسترش مشارکت مردم، افزود: یک مدیر استانی مسئول برقراری و حفظ نظم و امنیت استان است و باید بتواند از منکرات و مفاسد اجتماعی پیشگیری کند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت خاطر‌نشان کرد: بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می‌کند و با توجه به اینکه کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بیکاری را داراست، باید همه با هم در کاهش نرخ بیکاری در استان بکوشیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، همه ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.