رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه تمام کمالات در نماز وجود دارد، گفت: مسئله نماز شرط اصلی حکومت اسلامی است و تمامی مسائل جمهوری اسلامی ایران نیز باید در راستای نماز باشد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در مراسم تجلیل از فعالان نماز دستگاه های اجرایی استان کردستان، گفت: نماز مربوط به اسلام نیست بلکه در زمان حضرت موسی و عیسی و حضرت شعیب و حتی حضرت ابراهیم هم وجود داشته است. 
وی تاریخ نماز را برای بشر از زایشگاه تا قبرستان عنوان کرد و افزود: وقتی انسان به دنیا می آید در گوش او اذان و اقامه فرائت و هنگام مرگ نیز نماز میت برای او خوانده می شود.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور نماز را عامل کنترل انسان خواند و اضافه کرد: نماز عبادتی است که باید با سرو صدا همراه باشد امر یواشکی نیست.
وی با اشاره به اینکه نماز در کنار زکات، حج، امر به معروف و نهی از منکر، مشورت و غیره آمده است، گفت: 350 نوع نماز داریم و هیچ عبادتی اندازه نماز تنوع ندارد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور عنوان کرد: مسئله نماز شرط اصلی حکومت اسلامی است و تمامی مسائل جمهوری اسلامی ایران نیز باید در راستای نماز باشد.
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی همچنین افزود: مردم برای این به مسجد می روند که اطلاعاتشان ارتقا یابد لذا ائمه جمعه باید همواره مطالعه بیشتری داشته باشند تا بتوانند نیاز مردم را برآورده کنند./س
برچسب ها: نماز ، اسلام ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.