بازرس ويژه استاندار هرمزگان در بازديد و بازرسي از واحدهاي صنفي بر رعايت حقوق شهروندان و جلوگيري از تضييع حقوق آنها تاكيد كرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران
بندرعباس علي اسدي با بيان اينكه با توجه به دستور جناب استاندار، برخود با سودجويان بازار در اولويت قرار گرفته است، گفت: اجازه نمي دهيم افراد سودجو، بازار را تحت فضاي كاذب قرار دهند.

اسدي از عزم و اراده جدي به منظور برخورد با سودجويان خبر داد و افزود: با عاملان گرانفروشی و سودجویان بازار برخورد جدی مي شود.

وي با اشاره به بازرسي هاي شبانه روزي توسط تيم بازرسي استان گفت: با توجه به اينكه در آغاز سال نو قرار داريم از ماه هاي قبل بازرسي از واحدهاي صنفي آغاز شده و اين بازرسي ها به صورت شبانه روزي تا پايان تعطيلات ادامه دارد.

بازرس ويژه استاندار هرمزگان با بيان اينكه بازرسي ها به صورت محسوس و نامحسوس انجام مي شود، افزود: به هيچ عنوان اجازه نمي دهيم مردم براي تهيه مايحتاج خود با مشكل مواجه شوند.

وي با تصريح اينكه فروشندگان بايد هموراه توجه به حقوق شهروندان را در اولويت قرار دهند، گفت: فضا براي سودجويان در بازار نا امن شده و همانگونه كه قبلا اعلام كرده ايم چنانچه كسي بخواهد با زياده خواهي، فضاي بازار را دچار تنش كند، مغازه اش تا پايان تعطيلات پلمپ مي شود.

بازرس ويژه استاندار هرمزگان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مي توانند با شماره 124 تماس حاصل نمايند تا در اسرع وقت به شكايات آنها رسيدگي شود.

اسدی در بازديد از واحدها ،10 ميليون و 980 هزار ريال سه واحد صنفي جريمه نقدي شدند و يك واحد آشپزخانه نيز مورد تشويق قرار گرفت/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.