آمار افراد بي‌خانمان در شهر نيويورک 19 درصد نسبت به سال 2012 افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه پرس تي وي ؛  شمار افراد بي‌خانمان در شهر نيويورک با افزايش 19 درصدي نسبت به سال 2012 ميلادي، به سطحي بي‌سابقه رسيده است.

«ائتلاف براي افراد بي‌خانمان» سه‌شنبه (5 مارس، 15 اسفند) با انتشار گزارش «اوضاع بي‌خانمان‌ ها در سال 2013»، اعلام کرد، به طور متوسط، 50 هزار و 135 نفر از شهروندان نيويورک از ماه ژانويه، در پناهگاه‌هاي اضطراري خوابيده‌اند که اين آمار نشان مي‌دهد، از آغاز شهرداري مايکل بلومبرگ در سال 2002 تاکنون، آمار افراد بي‌خانمان در نيويورک، 61 درصد افزايش يافته است. بر اساس اين گزارش، متوسط اقامت افراد بي‌خانمان در سرپناه‌هاي اضطراري شهر نيويورک، به رکورد 375 روز رسيده است.

ماري بروسناهان ، رئيس «ائتلاف براي افراد بي‌خانمان» اعلام کرد: شهر نيويورک با بيش از 50 هزار بي‌خانمان از جمله بيش از 21 هزار کودک بي‌خانمان، نسبت به چند سال قبل، تفاوتي شرم‌آور دارد.بروسناهان افزود: شمار کودکان بي‌خانمان در شهر نيويورک در سال 2012 ميلادي، 22 درصد افزايش داشته است.

بروسناهان در ادامه درباره امکان بحران بي‌خانماني در نيويورک، که به گفته وي وخامت آن از «رکود بزرگ» تا کنون، بي‌سابقه خواهد بود، هشدار داد. در اين گزارش همچنين آمده است، نرخ فزاينده آمار افراد بي‌خانمان در نيويورک سيتي با توجه به آمار فزاينده خانواده‌هاي بدون مسکن دائم، از روند سراسري گسترده‌تر حکايت دارد. اين در حالي است که بر اساس گزارش «کنفرانس شهرداران آمريکا»، نبود مسکن مقرون به صرفه، فقر فزاينده و بيکاري از عوامل اصلي بي‌خانماني خانواده‌ها به شمار مي‌آيد.

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: فقیر ، آمریکا ، بی خانمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار