با نقش خوانی باران کوثری، شبنم مقدمی و رویا میرعلمی نمایشنامه خوانی "پایتخت ریودوژانیرو کجاست" توسط کانون نمایش نامه نویسان خانه تئاتر و با همکاری برج میلاد اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر به منظور خوانش آثار نمایش نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایشنامه نویسی حرفه ای در روزهای دوشنبه هر هفته از اسفند ماه 91 با همکاری برج میلاد  نشست های نمایش نامه خوانی  برگزار می کند. 
در سومین نشست نمایشنامه خوانی این کانون که در دوشنبه 21 اسفند ماه، در دو نوبت 17 و 18 و 30 دقيقه برگزار می شود، نمایش نامه "پایتخت ریودوژانیرو کجاست" نوشته و کارگردانی نیما دهقانی در سالن 200 نفره برج میلاد  نمایشنامه خوانی می شود.
در نمایشنامه خوانی "پایتخت ریودوژانیرو کجاست" باران کوثری، شبنم مقدمی، رویا میرعلمی، علیرضا محمدی، حسام محمودی فرید و امیر عزیزی نقش خوانی می کنند و محمد صفرپور به عنوان مدیر تولید، عاطفه جمال پور به عنوان منشی صحنه، مانی لطفی زاده به عنوان عکاس، شکوه احمدی به عنوان طراح گرافیک و بامداد افشار به عنوان آهنگ ساز هم کاری می کنند. علاقه مندان می توانند نیم ساعت قبل از اجرا بلیت این نمایش نامه خوانی را به قیمت  5000 تومان از گیشه فروش بلیت برج میلاد تهیه کرده و برای اطلاعات بیشتر درباره فروش بلیت با شماره تلفن 8585 تماس بگیرند.
گفتنی است؛ کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر، علاوه بر نمایشنامه خوانی های هفتگی، نمایشنامه خوانی های فردا را به صورت یک هفته در میان  از ابتدای فصل زمستان در تالار خانه تئاتر  آغاز کرده که اختصاص به از آثار نمایشنامه نویسان  جوان دارد و تاکنون پنج نمایشنامه  در  این بخش از نمایشنامه خوانی ها مورد خوانش و نقد وبررسی قرار گرفته است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.