عضو کميسيون برنامه،‌ بودجه و محاسبات مجلس گفت: نمايندگان مجلس بايد وارد بند بند بودجه و جزئيات آن شوند تا بودجه‌اي تصویب شود که حاصل آن به نفع نظام باشد نه اين که فقط يک بودجه تحقق ناپذير تصويب شده و توقعات عملي نشدني در جامعه ايجاد شود.

محمد سقايي نماينده استهبان و ني‌ريز در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بررسي لايحه بودجه در مجلس گفت: کميسيون‌هاي تخصصي، کميسيون تلفيق و همه نمايندگان مجلس لايحه بودجه سال 92 را مورد بررسي قرار داده و بدون واشکافی جدی هيچ مهر تاييدي بر آن نمي‌زنند.
 
عضو کميسيون برنامه،‌ بودجه و محاسبات ادامه داد: ما بايد سعي کنيم تا بودجه را بدون درآمد نفتي بسته و یا نقش اين درآمدها را به حداقل برسانيم که اين کار سختي است همچنين بايد بودجه را به سمت توليد و کشاورزي جهت بدهيم، همان‌طور که تاکيد مقام معظم رهبري در چند سال اخير بر اين امر بوده است.
 
سقايي ادامه داد: تلاش نمايندگان در بررسی بودجه بايد در جهتی باشد که براي برون‌رفت از چالش‌هاي اقتصادي و تحريم‌ها، به بخش تولید و کشاورزی توجه بیشتری شود.
 
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: نمايندگان مجلس بايد وارد بند بند بودجه و جزئيات آن شوند تا بودجه‌اي تصویب شود که حاصل آن به نفع نظام باشد نه اين که فقط يک بودجه تحقق ناپذير تصويب شده و توقعات عملي نشدني در جامعه ايجاد شود.
 
نماينده استهبان و ني‌ريز گفت: دولت هميشه شعار کاهش هزينه‌هاي اداري را مي‌دهد اما بايد توجه کند که افزايش بودجه نهاد رياست جمهوري با اين شعار، تداخل و تناقض دارد.
 
وي در پايان خاطر نشان کرد: در مقطع کنوني نه مجلس و نه دولت نبايد يکديگر را زير سوال ببرند بلکه همه با هم بايد تلاش کنيم تا مشکلات اقتصادي کشور را به حداقل رسانده و نگراني‌هاي مردم را کاهش دهيم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، نمایندگان ، تصویب ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار