کرمانشاه/

کسری بودجه سال آینده بیش از ارقام اعلام شده است

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است، بر اساس لایحه بودجه 1392، کسری بودجه سال آینده بیش از ارقام اعلام شده می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


سید سعید حیدری طیب با اعلام اینکه بودجه سال آینده کشور 730 هزار میلیارد تومان برآورد شده، گفت: این در حالیست که بودجه امسال 597 هزار میلیارد تومان بود وباید با توجه به شرایط فعلی کشور،لایحه بودجه به صورت انقباضی بسته می شد.

وی ادامه داد: دولتاعلام کرده سال آینده حدود 28 هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت، در حالیکه رقم واقعی کسری بودجه از میزان پیش بینی شده بیشتر خواهد بود.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه،مطابق آنچه که در لایحه بودجه 92 آمده وابستگی به درآمد حاصل از نفت تا 16 درصد کاهش داشته که ممکن است کاملا صحت نداشته باشد.

حیدری طیب در خصوص بودجه عمرانی کشور هم خاطرنشان کرد: کل این اعتبار 37 هزار میلیارد تومان تعیین شده است که این رقم در بودجه سال 91، 57 هزار میلیارد تومان بود، اما حدود 10 درصد آن تخصیص یافت.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص سهم کرمانشاه از بودجه 92 هم رقم اعتبارات عمرانی استانی استان در لایحه بودجه سال آینده را 290 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:اگر چه سهم بودجه عمرانی استان در لایحه بودجه کمتر از سال گذشته است، اما اگر همین هم تخصیص یابد، مناسب است.

حیدری طیب همچنین با انتقاد از توجه نامناسب به پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری در لایحه بودجه، گفت: عدم درج ردیف های خاص سفر در فصول جداگانه بودجه ظلم بزرگی در حق استان کرمانشاه است/س


برچسب ها: کرمانشاه ، ارقام ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.