رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی زنجان روز گذشته موفق به کشف 6 هزار و 500 عدد مواد محترقه غیر مجاز از یک سودجو شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،معرفت‌الله جوزی با اشاره به خطرات استفاده از مواد محترقه اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهند که بیشترین قربانیان حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان افزود: در راستای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال پلیس طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با توصیه به والدین برای کنترل فرزندان خود افزود: والدین حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل و آنان را از خطرات مواد منفجره و محترقه غیر مجاز آگاه کرده و از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

جوزی ادامه داد: هرگز سلامتی خود و خانواده را به آتش نسپاریم، چرا که بر افروختن آتش در دست شما است اما همیشه اطفای آن در دست شما نیست و امکان به خطر انداختن جان و مال شما وجود دارد.

وی تاکید کرد: سوختگی، قطع دست و پا، کوری و انواع مشکلات دیگری که بر اثر استفاده از مواد محترقه خطرناک ایجاد می‌شود، این نکته راه به ما گوشزد می‌کند که همواره مراقب فرزندان خود باشیم.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان آگاهی از پیامدهای تلخ استفاده از مواد محترقه را بهترین عامل پیشگیری از این حوادث اعلام کرد.
برچسب ها: محترقه ، زنجان ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.