دبیر کل حزب اسلامی رفاه با انتشار اطلاعیه‌ای بیان کرد: در رابطه با آمريکا لازم مي‌دانم همچون گذشته با توجه به سياستهاي کلي که توسط مقام معظم ولايت ترسيم شده رفتار نمايم و بنده شديدا با مذاکره با آمريکا مخالف بوده و هستم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن الله وردی نژاد" طی انتشار اطلاعیه‌ای مواضع خود را پیرامون مسائل سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی تشریح کرد.

دبیر کل حزب اسلامی رفاه  در این اطلاعیه بیان داشت: گسترش روابط سياسي، اقتصادي، فرهنگي با کشورهاي مختلف دنيا مد نظر بوده و هست. ليکن در خصوص رژيم صهيونيستي هرگز رژيم نامشروع اسرائيل را به رسميت نخواهيم شناخت.

الله وردی نژاد در واکنش به رابطه با امریکا گفت: در رابطه با آمريکا لازم مي‌دانم همچون گذشته با توجه به سياستهاي کلي که توسط مقام معظم ولايت ترسيم شده رفتار نمايم و بنده شديدا با مذاکره با آمريکا مخالف بوده و هستم.

عضو ارشد جبهه تحول گرایان ولایی گسترش روابط را در راستاي تنش‌زدايي دانست و عنوان کرد: در ارتباط با  سوريه و بحرين اعتقاد بنده بر اين است که در صورت امکان ميانجي‌گري صورت گیرد و برای حل مناقشات دو کشور به جهت جلوگيري از خونريزي بيشتر به صورت مسالمت آميز موضوع را دنبال خواهيم کرد.

دبیر کل حزب اسلامی رفاه  خاطر نشان کرد: برای رابطه دو جانبه با دو کشور دوست و برادر سوريه و بحرين گام بر می‌داریم و همچنان گسترش روابط اقتصادي سياسي فرهنگي با کشورهاي همجوار به ويژه حوزه خليج فارس و امارات مستحکم‌تر از گذشته دنبال خوایم کرد و دوستي ملت مسلمان ايران را به همه دنيا اعلام مي‌داريم.

انتهای پیام/

برچسب ها: روابط ، سیاسی ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار